کد خبر 552955
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

بازیکن تراکتورسازی می گوید مشکل حضورش در تیم ملی پس از درخواست مربیان تیم ملی و پیگیری مسئولان نظام وظیفه حل شده و با کارت پایان خدمت موقت می تواند در تیم ملی حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق، روز گذشته افشین پیروانی، مدیر تیم ‌ملی از حل مشکل بختیار رحمانی برای حضور در تیم ‌ملی خبر داد. بازیکن جوان تراکتور که پس از ماه‌ها بار دیگر توانسته عملکرد مثبت و خوبی را از خود به نمایش بگذارد درباره حل مشکلش و آرزوهایش صحبت کرد.

* تراکتورسازی فردا با پاختاکور ازبکستان دیدار خواهد کرد و این بازی فرصت خوبی برای گرفتن انتقام بازی رفت و مهیا کردن شرایط صعود از این گروه است.

شرایط‌مان بسیار خوب است و در بازی رفت هم مستحق شکست نبودیم. فردا با قدرت به میدان می‌رویم و با یک پیروزی خوب مقابل پاختاکور آماده صعود به مرحله بعد می‌شویم. در بازی رفت تنها روی یک شوت از راه دور گل خوردیم و همین گل هم موجب شکست تیم‌مان شد اما در این بازی فرصت پیروزی را به حریف نمی‌دهیم.

* علاوه بر اوج‌گیری تراکتورسازی، خودت هم بعد از نیم فصل دوم و حضور امیر قلعه‌نویی عملکرد بهتری داشته‌ای. به نظر می‌رسد در ابتدای لیگ با شرایط آب و هوایی تبریز آشنا نبودی و در مدت زمان بیشتری با شرایط وفق پیدا کردی.

واقعا هم هوای تبریز با خوزستان متفاوت است. در تبریز معمولا هوا خنک و سرد است اما خوزستان همیشه گرم است. هیچ وقت برای تیمم کم نگذاشتم و فکر می‌کنم الان همه چیز خوب است. رفته رفته توانستم مانند گذشته عملکرد بهتری را به نمایش بگذارم. تمرکزم افزایش یافته و بهتر از این هم خواهم شد.

* گویا مشکلت برای حضور در تیم‌ملی حل شده و می‌توانی از اردوی بعد به جع بازیکنان تیم‌ملی ملحق شوی. از روند حل مشکلت بگو.

شروع حل مشکل من از چند ماه پیش آغاز شد و دردسرهای زیادی را کشیدم. خدا را شکر که مشکلم حل شد. دو، سه هفته‌ای می‌شود که این مشکل را پیگیری می‌کردند. جا دارد از آقای عباسی، امیر قلعه نویی، سردار باران چشمه، سردار کمالی و ... تشکر کنم که روند کاری پرونده من را پیگیری کردند.

* قبلا حضور در تیم‌ملی را تجربه کرده‌ای اما پس از وقفه‌ای طولانی بقه تیم ملی باز‌ می‌گردی.

خدا را شکر که این شانس مجددا به من داده شد. قبلا خدمت آقای کی‌روش بوده‌ام و در جا‌م جها‌نی نیز حضور داشتم. من از شرایط کاری آقای کی‌روش شناخت دارم و او هم قبلا بازی من را دیده بود. این روزها عملکرد خوبی از خودم نشان دادم و دیگر می‌توانم در تیم ‌ملی حضور داشته باشم. از خداوند هم می‌خواهم که من را در این راه کمک کند.

* جزو اولین بازیکنان جوانی بودی که به تیم ‌ملی دعوت شدی و پس از تو بازیکنانی مانند سردار آزمون، ترابی و ... به این تیم ملحق شدند. اگر آن اتفاقات پیش نمی‌آمد احتمالا الان جایگاه ثابتی در تیم ‌ملی داشتی.

100 درصد همین طور است. من خیلی زود به تیم ‌ملی پیوستم، ولی خب اتفاقات مانع از حضور مداوم من در تیم ‌ملی شد، اما خوشحالم که این اتفاقات رفع شده است و همه چیز به حالت قبلی خود باز می‌گردد.

* الان مصمم هستی که در آغاز مرحله نهایی انتخابی جا‌م جها‌نی به تیم ‌ملی کمک کنی؟

برای اردوی قبلی هم می‌توانستم حضور داشته باشم، اما نامه من دیر آماده شد، اما باز هم خوشحال هستم که این اتفاق رخ داده است. بعد از این که مربیان تیم ‌ملی خواستار حضور من در این تیم شدند مشکل من پیگیری شد و امیدوارم مشکل بازیکنان سرباز دیگر هم به زودی حل شود. خدا بزرگ است و نباید امید خود را از دست بدهند.

* آیا تیم ‌ملی فعلی می‌تواند با وجود کمبود امکانات به جا‌م جها‌نی صعود کند؟

تیم ‌ملی فوق‌العاده‌ ای داریم. درست است که مشکلات وجود دارد، اما ما در جا‌م جها‌نی قبلی هم با مشکلاتی مواجه بودیم، ولی به این مسابقات صعود کردیم. این تیم پتانسیل‌ بالایی دارد.

* بازیکنان جوان دیگر را چطور می‌بینی؟ سردار آزمون در خط حمله می‌درخشد و جهانبخش هم در سمت راست به آمادگی کامل رسیده است.

این بازیکنان از پتانسیل‌ بالایی برخوردارند و اکثر آنها در خارج از ایران بازی می‌کنند. با این بازیکنان کار راه سخت صعود به جا‌م جها‌نی هموارتر می‌شود، اما باز هم باید مشکلات حل شود تا تیم ‌ملی دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشد.

* مطمئنا هنوز از حضور در فوتبال اروپا ناامید نشده‌ای.

همین طور است. هنوز هم می خواهم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم و برای رسیدن به این خواسته تلاشم را می‌کنم.

* با وجود این که گفته می‌شود مشکلت برای حضور در تیم ‌ملی حل شده، سردار کمالی در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده که مسئولان سپاه آذربایجان شرقی خواستار بخشودگی دو سوم از اضافه خدمت تو شده‌اند، اما هنوز این پرونده در حال بررسی است و کارت پایان خدمتت صادر نشده است.

پس از این که مربیان تیم ‌ملی خواستار حضور من در این تیم شدند به مسئولان سپاه نامه‌ای را زدند تا کارت پایان خدمت من صادر شود و آنها هم خواستار بخشودگی بخشی اضافه خدمت من شدند. این مشکل برطرف شده و به وسیله پایان کارت خدمت موقت می‌توانم در تیم ‌ملی حضور پیدا کنم.

* حرف آخر.

امیدوارم مشکلات همه بازیکنان حل شود و من هم روند فعلی خودم را ادامه دهم. از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند و مشکلاتم را حل کردند تشکر می‌کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس