عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فکر نمی‌کنم روال قانونی انتخابات با تأیید اساسنامه سال ۸۶ تغییر کند.

به گزارش مشرق، شهرام دبیری در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال که به هیئت دولت رفته است، گفت: اساسنامه سال 86 به هیئت دولت رفت تا مورد تأیید قرار بگیرد و وزیر ورزش‌وجوانان قول داده است که تأیید اساسنامه تا یکی دو هفته آینده انجام شود.

وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون فوتبال تأکید داشت اساسنامه سال 90 به هیئت دولت برود و چرا حالا اساسنامه سال 86 را برای تأیید ارسال کرده‌اند، اظهار داشت: از سوی وزارت ورزش می‌گویند اساسنامه سال 86 که هیئت دولت قبلی تأیید کرده است، در اصل تأیید نشده و به همین دلیل اساسنامه سال 86 باید به تأیید برسد. به همین دلیل هم ما این اساسنامه را ارسال کردیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که اگر اساسنامه سال 86 به هیئت دولت رفته باشد و مورد تأیید هم قرار بگیرد قانوناً اساسنامه سال 90 از درجه اعتبار ساقط می‌شود، تصریح کرد: اینطور نیست. اگر اساسنامه سال 86 تأیید شود، یعنی اصلاحاتی هم که در سال 90 صورت گرفته به دنبال همین اساسنامه بوده و مورد تأیید است.

دبیری در خصوص تکلیف انتخابات فدراسیون و اینکه اگر اساسنامه تأیید نشود چه اتفاقی رخ خواهد داد و اگر تأیید شود روال قانونی آن باید طبق اساسنامه سال 86 باشد، گفت: اگر تا زمان انتخابات اساسنامه تأیید نشود، انتخابات به تعویق می‌افتد، اما فکر نکنم مشکلی در روند قانونی رخ بدهد. مسئله اصلی همین بحث تأیید است و فکر نکنم روال قانونی انتخابات با تأیید اساسنامه سال 86 تغییر کند.

وی درباره شکایت فدراسیون فوتبال به CAS در خصوص پرونده مناقشه با عربستان و اینکه آیا باشگاه‌ها می‌توانند به صورت جداگانه به رأی AFC در CAS شکایت کنند، خاطرنشان کرد: از موضوع شکایت بی‌خبرم. ضمن اینکه باشگاه می‌توانند خودشان جداگانه شکایت کنند، اما آنها در این زمینه اختیارات را به فدراسیون فوتبال داده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس