نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه بی‌اخلاقی‌ها در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور نباید استمرار یابد، نسبت به سرمقاله یک روزنامه در تخریب و حمله به یک جریان سیاسی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی خطاب به وزیر ارشاد، اظهار داشت: یک نماینده نسبت به انتخابات آن هم انتخابات یک شهرستان اظهارنظری می‌کند و تعبیر به «جمعه سیاه» می‌کند که البته به جا و اصلاً به مصلحت نبود، یا یک نماینده مجلس در تهران نسبت به انتخابات تهران اظهارنظری می‌کند، اما متأسفانه برخی روزنامه‌ها این اظهارنظرات را به نام یک جریان سیاسی در کشور ثبت می‌کنند.

وی افزود: این خلاف واقع و غیرعادلانه است، جریان سیاسی سخنگو دارد، سخنگویان جریان سیاسی و البته خود نمایندگان بعد از انتخابات از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی تشکر کردند و از حماسه‌ای که ملت ایران در 7 اسفند آفریدند، تقدیر کردند، همان مشی‌ای که مقام معظم رهبری دارند، ما هم به سهم خودمان همین موضع را گرفتیم، البته بنده خود سخنگوی یک جریان سیاسی هستم.

مصباحی‌مقدم تصریح کرد: متأسفانه امروز می‌بینیم روزنامه «آفتاب یزد» سرمقاله می‌زند که به معنای موضع روزنامه است و در سرمقاله خود یک جریان سیاسی را مورد تخریب و حمله قرار می‌دهد و این مسئله را بیان می‌کند که شکست‌خوردگان در انتخابات نتایج انتخابات و واقعیت را برنمی‌تابند، در حالی که این خلاف واقع است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این بی‌اخلاقی‌ها نباید در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور ما استمرار یابد، آقای وزیر ارشاد باید در این موارد تذکر لازم را به این رسانه‌ها بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    بد نیست کمی هم واقع بین باشیم تمام خشونت‌ها هنجار شکنیها اشوبها اعتصابها تمامیت‌خواهی به قدرت رسیدن به هر قیمتی به برجام رسیدن به هر قیمتی، از فتنه 78 و 88 بحران مجلس ششم و غیره همه و همه کار گروههای اصلاحات و تمامی کسانی که به ایشان منتصب هستند میباشد، البته جای تعجب است که چرا باز هم مردم به همین جریانها رای میدهند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس