سرمربی تیم‌ملی شیلی برای هدایت تیم ملی قطر شروط قابل تأملی را برای فدراسیون فوتبال این کشور ارائه داد.

به گزارش مشرق، چند ماهی است که از رسانه‌های مختلف عربی شنیده می‌شود که خورخه سامپائولی سرمربی سرشناس تیم ملی شیلی هدایت قطر را در جام جهانی 2022 به دست می‌گیرد. در این راستا یکی از روزنامه‌های مشهور شیلی از این پروژه سامپائولی پرده برداشت.

روزنامه "ال میرکوریو"  شیلی در چاپ امروز خود درباره نامه سامپائولی که به فدراسیون قطر ارسال کرده است پرده برداشت. عنوان این نامه "پروژه 2022" است که در آن شروط مالی و فنی این سرمربی سرشناس آمده است.

*شروط مالی

تمام امکانات پزشکی برای او و خانواده‌‌اش به طور اختصاصی درنظر گرفته شود و هر موقه که اراده کرد برای او بلیط سفر به کشورهای آرژانتین، بلژیک، اسپانیا و اتریش مهیا شود.

در ابتدا پذیرفتن هدایت تیم‌ملی قطر 4 میلیون دلار دریافت کند و از هر مرحله جام جهانی که بالا رفت 10 میلیون دلار جایزه دریافت کند تا جایی که در صورت فتج جام جهانی 2022 به همراه قطر جایزه 48 میلیون دلاری برای او تعیین شود.

اما درباره بازی‌های المپیک 2020 توکیو شرطش این است که در ابتدا 8 میلیون دلار دریافت می‌کند که با راه‌یابی به مراحل بالا این مبلغ افزایش می‌یابد تا جایی که با قهرمانی در این رقابت‌ها جایزه‌ای به مبلغ 40 میلیون دلار دریافت کند.

* شروط فنی

سامپائولی در نامه خود به فدراسیون قطر تاکید کرده که با لژیونرهای حاضر در لیگ ستارگان همکاری می‌کند تا در پیشرفت این لیگ در آینده کمک کند. او ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا و بازیکن کنونی السد را به عنوان دستیار اول خود انتخاب کرده است. البته سامپائولی درخواست کرده که ابتدا هدایت تیم ملی المپیک قطر را به عهده بگیرد و بعد از آن هدایت تیم ملی بزرگسالان قطر را داشته باشد.

با این شرایطی که سامپائولی بنا بر ادعا این نشریه شیلی ارائه داده است باید منتظر بمانیم که واکنش فدراسیون فوتبال قطر چه خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس