کد خبر 551220
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

رئیس سابق رئال مادرید پیش بینی کرد ژوزه مورینیو در تابستان به رئال مادرید بازگردد. او همچنین توانایی‌های فنی زیدان را زیر سوال برد و عنوان کرد این مربی در حد کار کردن در رئال مادرید B است.

به گزارش مشرق و به نقل از گلوبوی برزیل، کالدرون رئیس سابق رئال مادرید درست یک روز قبل از دیدار بزرگ برابر بارسلونا صحبت‌هایی را به زبان آورد که ممکن است باعث شود این تیم مادریدی پیش از این دیدار به حاشیه برود.

کالدرون در صحبت‌هایی که درباره شرایط رئال مادرید و آینده این تیم داشته است، گفت: اگر مورینیو با منچستریونایتد قرارداد امضا نکند، قطعا فصل بعد هدایت رئال مادرید را بر عهده خواهد گرفت. کاملا از این موضوع مطمئن هستم. تنها تیمی که می‌تواند مانع از حضور مورینیو در رئال شود، منچستر است. همچنین اگر تیم به هیچ عنوان قهرمانی نرسد، مورینیو به رئال باز خواهد گشت.

او درباره زیدان گفت: زیدان توانایی هدایت تیمی با ستاره‌های بزرگ را ندارد و باید در تیم دوم رئال مربیگری کند. او کارآیی خوبی در تیمی چون رئال مادرید با این شرایط نخواهد داشت.

رئیس سابق رئال مادرید با انتقاد از فلورنتینو پرس در پایان گفت: پرس برنامه مشخصی در رئال نداشته است و او دچار از هم گسیختگی شده است. برنامه او برای تمدید قرارداد با رونالدو به خوبی نشان می‌دهد او نمی‌داند برای آینده قصد دارد چه اقدامی را انجام دهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس