کد خبر 550899
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه گفت: قیمت سیب و پرتقال امروز و حتی شب عید کمتر از هفته‌های ابتدایی اسفند ماه به فروش رسید و با در نظر گرفتن نرخ سایر میوه‌ها شرایط مناسبی برای مردم به وجود آمد، اما این شرایط برای باغدارن و میوه فروشان مساعد نیست.

به گزارش مشرق، حسین مهاجران در ارتباط با وضعیت قیمت و کیفیت انواع میوه در میادین مرکزی میوه و تره بار اظهار کرد: میوه شب عید کیفیت و قیمت مناسب داشت و مصرف کنندگان توانستند میوه‌های مورد نیاز خود را با شرایط مناسبی خریداری کند اما این وضعیت برای باغدارن و میوه فروشی‌ها چندان مناسب نبود.

وی با اشاره به ذخیره سازی بیشتر از نیاز سیب برای شب عید افزود: قیمت سیب درختی و حتی پرتقال درشب عید 20 تا 25 در صد پایین تر از روزهای قبل خود بود و  سایر محصولات نیز برای مصرف کنندگان با وضعیت قابل قبول عرضه شد و باید اذعان داشت در مجموع بازار آرامی را بر خلاف سال گذشته تجربه کردیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره بار ادامه داد: قیمت فعلی پرتقال 2 هزار تومان تا 2 هزار و 500 تومان و پرتقال درجه 2 ، هزار و 500 تا 2 هزار تومان در میادین مرکزی میوه تره بار به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: هرکیلوگرم خیار هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان و خیار جیرفتی 600 تا هزار تومان و کیوی 2 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

مهاجران تاکید کرد: هرکیلوگرم هندوانه چابهار نیز 600 تا 800 تومان، چاقاله بادام 8 تا 40 هزار تومان و گوجه درختی گرمسار 50 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی یادآورشد: به زودی قیمت گوجه درختی(سبز) با آمدان محصول سایر مناطق کاهش می یابد و تا 30 روز آینده شاهد ورود میوه های مانند زرد آلو به بازار هستیم.

گفتنی است قیمت میوه در سطح شهر در مقایسه با نرخ های اعلام شده میادین میوه و تره بار متفاوت بوده و امکان افزایش آنها تا 25 درصد وجود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    اگر همه مردم مثل حقیر باشند که از بی پولی امسال میوه خود را به یک پنجم تقلیل دادم و آجیل و شیرینی هم نخریدیم !!! وای بحال فروشندگان و انبار کنندگان و گرانفروشان که امسال سال ورشکستگی انها است آنشاء الله !! ارزان کنید تا مردم بخرند تا کود نکنید انها را !! دیگر ان سبو بشکست و ان پیمانه ریخت !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس