کد خبر 550673
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

ایالات متحده آمریکا از بیرون رانده شدن تروریست‌های از شهر تاریخی تدمر سوریه استقبال کرد ولی اعلام نموده است که هنوز زود است که بخواهیم درباره تاثیر این مساله بر روند مذاکرات صلح سوریه اظهار نظر کنیم.

به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: هنوز خیلی زود است که بدانیم تاثیرات عملیات تدمر بر روند مذاکرات صلح سوریه چه خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات تدمر موجب نخواهد شد تا موضع آمریکا نسبت به بشار اسد رئیس جمهور سوریه تغییر کند.

نیروهای دولتی سوریه با حمایت روسیه توانسته‌اند کنترل کامل شهر تاریخی تدمر را در اختیار بگیرند.

تازه ترین دور مذاکرات بین نمایندگان دولت سوریه و نیروهای مخالف از 14 مارس در ژنو آغاز شده و روز پنجشنبه به پایان رسیده است. در این دور از مذاکرات، همه هیات ها پیشنهادهای خود را برای دستیابی به صلح و اشتی در سوریه به میستورا ارائه کرده‌اند.

بحران سوریه از سال 2011 میلادی تاکنون ادامه دارد. نیروهای دولتی سوریه در حال مقابله با گروه های تروریستی متعددی از جمله داعش و جبهه النصره هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • hadi ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    در جواب امریکا باید گفت : بخواب بابا کی تو ادم حساب میکنه نظر میدی
  • کیان ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    «هنوز خیلی زود است که بدانیم تاثیرات عملیات تدمر بر روند مذاکرات صلح سوریه چه خواهد بود.» با توجه به نکته بالا معلوم است که: آنها از قبل نقشه هایشان را کشیده و حرکتها را پیش بینی کرده اند، آنها فی البداهه در میز مذاکرات چیزی نمی گویند. باید دست آنها را خواند و برگ برنده ای نامشخص در دست داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس