کد خبر 550386
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

دروازه‌بان پیشین آرسنال می‌گوید این باشگاه انگلیسی باید آرسن ونگر را حفظ کند و تغییر مربی نمی‌تواند در این مقطع به این تیم کمک کند.

سیمن: آرسنال نیازی به ایجاد تغییر در کادر فنی‌اش نداردبه گزارش مشرق، حذف آرسنال از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس، امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری را کمرنگ‌تر از گذشته کرده چون آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر هم وضعیت خیلی خوبی ندارند و با 10 امتیاز اختلاف نسبت به لسترسیتی صدرنشین و 6 امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام دوم جدولی در مکان سوم ایستاده‌اند.

در صورتی که آرسنال این فصل هم در بالاترین سطح باشگاهی انگلیس به قهرمانی نرسد، حسرت قهرمانی در لیگ برتر برای هوادارانش 12 ساله می‌شود. برخی هواداران توپچی‌های لندن بر این باورند که دوره آرسن ونگر 66 ساله در این تیم به پایان رسیده و او باید جایگاهش را به مربی دیگری بدهد.

دیوید سیمن، دروازه‌بان پیشین آرسنال اما نظری متفاوت دارد. او در گفت‌و‌گو با روزنامه «میرر» انگلیس عنوان کرد: از شنیدن این چرندیات منفی در مورد آرسنال خسته شده‌ام. آیا باید تغییری در کادرفنی آرسنال ایجاد شود؟ از نظر من نیازی به این کار نیست. من هوادار پر و پا قرص ونگر هستم.

وی تصریح کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که در پایان فصل جاری چه اتفاقی خواهد افتاد. باید دید کجای کار اشتباه است و سپس راه‌حلی برای آن پیدا کرد. به هر حال از دید من آرسن فوق‌العاده بوده است. من هفت یا هشت سال با ونگر در آرسنال کار کردم و باید بگویم او فوق‌العاده بود. من همچنان طرفدار آرسن هستم و نظرم نسبت به او تغییر نخواهد کرد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی انگلیس در ادامه اظهار داشت: به منچستریونایتد نگاه کنید و ببینید چه اتفاقی برای این تیم افتاد. آنها مربی بزرگی به نام سرالکس فرگوسن را از دست دادند که دو فصل پیش اعلام بازنشستگی کرد. ونگر در آرسنال رکوردهای خوبی از خود بر جای گذاشته، ولی همیشه تحت فشار است. او تا زمانی که آرسنال را به قهرمانی لیگ برتر نرساند، همچنان این فشارهای روی او خواهد بود.

سیمن در پایان خاطرنشان کرد: اینکه آرسنال چندین سال است فاتح لیگ برتر نشده، هواداران را نگران کرده است و من هم می‌توانم این نگرانی را درک کنم. من هم در مقاطعی ناامید شده‌ام، ولی نباید منفی به این موضوع نگاه کنیم. باید سعی کنیم همچنان مثبت‌اندیش باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس