کد خبر 550230
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

باشگاه تراکتورسازی تبریز، کشور ترکمنستان را به عنوان گزینه اصلی پیشنهادی خود برای میزبانی از تیم فوتبال الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، اعلام کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز طی نامه ای به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رد ادعای واهی و توهین آمیز کشور عربستان مبنی بر ناامنی در ایران، تصمیم گیری نهایی در خصوص میزبانی این تیم از الهلال را بر عهده مقامات ارشد کشور واگذار کرده است.

باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرده است: در صورت قبول کشور ثالث برای میزبانی از تیم های عربستانی، کشورهای آسیای میانه و به ترتیب جمهوری های ترکمنستان و ازبکستان را مناسب ترین گزینه از سوی باشگاه اعلام می کنیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل آنچه که اختلافات سیاسی بین ایران و عربستان عنوان کرده، محل بازی های تیم های ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با نماینده های عربستانی را به کشور ثالث منتقل کرده است.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، با تیم های الهلال عربستان، الجزیره امارات و پاختاکور ازبکستان هم گروه است.

این تیم هم اکنون با شش امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه خود است و تیم های الهلال با پنج، الجزیره با چهار و پاختاکور با یک امتیاز در رده های دوم تا چهارم جای گرفته اند.

تراکتورسازی تبریز قرار است در هفته چهارم این رقابت ها روز ۱۸ فروردین در ورزشگاه یادگار امام از تیم پاختاکور میزبانی کند. نماینده فوتبال کشورمان قرار است در روزهای ۳۱ فروردین به عنوان میهمان و ۱۴ اردیبهشت به عنوان میزبان به مصاف الهلال عربستان برود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    0 0
    تیمهای ایرانی که قرار بود کناره گیری کنند پس چی شد؟
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    0 0
    نباید مسابقه بدیم چرا باید قبول کنیم ایران ناامنه ؟
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    0 0
    اگه کنفدراسیون فوتبال اسیا اجازه میداد جمهوری اذربایجان بهتر بود ولی اون مال اروپاست احتمالا نمیشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس