کد خبر 550228
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ ال‌کلاسیکودربی ستارگان کلیدی خود را به واسطه بازی‌های ملی از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق، 5 بازیکن مهم بارسلونا یعنی نیمار، براوو، اینیستا، بوسکتس و راکیتیچ به دلیل مصدومیت شانس حضور در ال‌کلاسیکو دربی را از دست داده‌اند، هر چند پزشکان بارسلونا تلاش می‌کنند این ستارگان کلیدی را به مرز آمادگی برسانند اما مشخصا این بازیکنان هرگز نخواهند توانست تا مرز توقع هواداران در این بازی بزرگ بدرخشند.

از رئال مادرید نیز دو بازیکن یعنی گرت بیل و سرخیو راموس توان حضور در ال‌کلاسیکودربی را ندارند و مادرید بدون کاپیتان در خط دفاعی خود بحرانی جدی را تجربه می‌کند.

از طرفی کریستیانو رونالدو پس از بازی تیم ملی کشورش برابر بلغارستان دچار کشیدگی عضله شده و شاید حداقل در دو تمرین اصلی تیمش قبل از ال کلاسیکودربی حاضر نشود.

این در حالی است که مصدمان قدیمی رئال مادرید همچون مارسلو، په‌په، واران و ایسکو هنوز هم در مرز آمادگی کامل نیستند. ویروس فیفا برای باشگاه‌های بزرگ بسیار نفرت انگیز و منفی است اما به هر حال بازیکنان موظف هستند به تیم ملی کشورشان پایبند بوده و هرگز کم کاری نکنند.

جدال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا ساعت 23 روز شنبه 14 فروردین برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس