کد خبر 549940
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

کاپیتان پیشین بارسلونا دلایل خاصی را برای برتری هم‌تیمی سابقش نسبت به ستاره رئال‌مادرید ارائه کرد.

 به گزارش مشرق، ژاوی هرناندس، ستاره پیشین بارسلونا و بازیکن فعلی السد قطر، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی را باهوش‌تر از کریس روتالدو پرتغالی دانست و او را نسبت به بازیکن رئال‌مادرید، بازیکنی بیشتر در خدمت تیم نامید.

 او در گفت‌وگو با «نیو عرب» به این دلایل برای ترجیح مسی بر رونالدو متوسل شد: هر 2 بازیکن فوق‌العاده گلزن هستند اما مسی بیشتر از رونالدو در خدمت تیم است. به نظرم در حال حاضر بهتر از لیونل در دنیای فوتبال نداریم. در این رشته جذاب ورزشی 2 فاکتور هوش و آمادگی بدنی نقش مهمی دارد. رونالدو بدن آماده‌ای دارد اما مسی از هر 2 فاکتور به مقدار بیشتری  بهره‌مند نشان می‌دهد و این موضوع او را در موضع برتری قرار داده است.

کاپیتان پیشین بارسلونا، نه رئال‌مادرید بلکه پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ را رقبای اصلی تیم سابقش در فصل جاری لیگ قهرمانان نامید و ادامه داد: خواهان قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان هستم و این تیم را همراه بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن مدعیان اصلی فتح جام می‌دانم.البته باید مراقب رئال‌مادرید هم باشیم، چون هرگاه در لالیگا روند پرفراز و نشیبی دارد، در لیگ قهرمانان بهترین نتایج ممکن را کسب می‌کند. با این حال بارسلونا را مدعی اول قهرمانی می‌دانم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس