جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی دستاورد جدید این نیرو در روز ۲۹ فروردین ۹۵ خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره  رزمایش‌های نزاجا در سال آینده گفت: رزمایش‌های ارتش سال آینده طبق برنامه‌ تصویبی ستادکل، انجام می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و نیز بومی‌سازی دستاوردها و تجهیزات دفاعی، تصریح کرد: بیشتر جنگ افزارهایی که در اختیار ما است، تجهیزات زرهی و ضدزره هستند و طبق فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر نهضت خودکفایی و استقلال ارتش و سایر نیروهای مسلح کشور که از سالیان پیش صادر شده، امروز ارتش جمهوری اسلامی به‌ویژه نزاجا در هیچ زمینه‌ای محتاج کشورهای بیگانه نیست و اگر دور کشور را دیوار بکشند نیروهای مسلح به خودکفایی و خوداتکایی خودشان ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در خاتمه تأکید کرد: در داخل کشور آنچه را نیاز چرخه دفاعی کشور باشد با استعانت از خداوند و نگاه به دانشمندان داخلی تولید کرده و می‌‌کنیم و این مسئله الگوی خوبی برای برخی مسئولان است که یاد بگیرند چگونه باید روی پای خود بایستیم.

امیر حیدری همچنین از رونمایی از دستاوردهای جدید این نیرو در روز 29 فروردین 95 و در جریان رژه نیروهای مسلح خبر داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    امیر غیب که نگفتی،جدید ترین تجهیزات یا تو رژه ی 29 فروردین رونمایی میشن یا 31 شهریور و هفته ی دفاع مقدس،یه خبر از کرار بدین،نمیخواین نشونش بدین؟
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    0 0
    تانك كرار كوووووووووووووووووو؟؟؟ تانك كرارتانك كرار؟
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
    0 0
    29
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    0 0
    بعداز 5سال تحریم تسلیحاتی بیاین از تانک لیوپارد2 بخرید من از نزدیک دیدمش تو رژه نظامی خییییییییییییییییلی خفن و با ابهته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس