کد خبر 548369
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

مشاور مدیرعامل گفت: برخی شعب بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در تعطیلات نوروز جهت ارائه خدمت به بیمه شدگان در آماده باش بسر می برند.

به گزارش مشرق، امیرعباس تقی پور،مشاور مدیرعامل گفت: برخی شعب بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در تعطیلات نوروز جهت ارائه خدمت به بیمه شدگان در آماده باش بسر می برند.

وی  افزود: شعب 26 واقع در خیابان سی تیر و 23 واقع در خیابان امام خمینی(ره)، میدان حسن آباد در شهر تهران در تعطیلات نوروزی فعالیند و امور صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفترچه های درمانی را ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در ایام تعطیلات سال جدید، شعب تامین اجتماعی اسلامشهر، رباط کریم، پاکدشت، رودهن، شهریار و ورامین در استان تهران به صدور و تجدید و تمدید اعتبار دفترچه های درمانی می پردازند.

تقی پور ادامه داد: در هر شهر یا شهرستان های دیگر کشور نیز، یک شعبه ارائه خدمات دفترچه‌های درمانی را برعهده دارد که ادارات کل استان ها و یا رسانه های محلی نسبت به اعلام آنها اقدام می کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به تمام بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایانی که قصد سفر نوروزی را دارند، توصیه کرد دفترچه درمانی این سازمان را همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت: به دلیل احتمال نیاز برخی از شهروندان به دریافت خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی و همچنین آماده باش مراکز درمانی این سازمان در این ایام به تمام بیمه شدگان و مستمری بگیران توصیه می شود در طول زمان مسافرت خود، دفاتر درمانی خود را به همراه داشته باشند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس