کد خبر 548141
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان گفت: به نظرم تیم خوب باید برای تمام شرایط آب و هوایی آماده باشد و ما هم آماده بودیم و بردیم.

به گزارش مشرق، آندری میکائیلوف بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اولین بار بود که در این شرایط آب و هوایی بازی می‌کردیم. برای کسب 3 امتیاز به اصفهان آمدیم. اینجا هوا بسیار سرد بود و خوشحالیم که 3 امتیاز را گرفتیم.

میکائیلوف ادامه داد:‌مایلم از همه بازیکنانم که تمام انرژی خود را گذاشتند تشکر کنم. شاید خیلی‌ها بگویند شانس آوردیم اما شانس همیشه با تیم‌های قوی‌تر است و ما در اینجا پیروز شویم. البته به خاطر بدی آب و هوا بازی همیشگی‌ آن را ارائه ندادیم اما مهم این بودکه برنده شدیم و این اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه آیا از این شرایط آب و هوایی اطلاع داشتید گفت: اگر صادقانه بگویم ما پیش‌بینی این آب و هوا را نکرده بودیم. دیروز هوا خوب بود. به نظرم تیم خوب باید برای تمام شرایط آب و هوایی آماده باشد و ما هم آماده بودیم و بردیم.

سرمربی لوکوموتیو در مورد شرایط امنیت در ایران گفت:‌دیروز هم گفتم تیم میزبان در شرایط خوبی پذیرایی کرده و همه چی عالی است و ببخشید که امروز شما را شکست دادیم!

میکائیلوف در مورد قدرت بدنی بازیکنانش گفت: به نظرم آب و هوا کمی مشکل‌آفرین شد اما تیم قوی در هر شرایط باید آماده بازی باشد. در کشور ما اگر این شرایط باشد بازی نمی‌کنیم و اولین بار بود که در چنین آب و هوایی بازی کردیم. هر چند در این هوا ضد حملات راحت بود و از سوی دیگر چون سپاهان در خانه‌اش بازی می‌کرد و مدام حمله‌ور می‌شد می‌توانستیم حتی راحت‌تر ضد حمله بزنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس