کد خبر 548077
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

طول عمر باتری یکی از مهم‌ترین مواردی است که کاربران مختلف به آن توجه می‌کنند و سامسونگ در پرچمداران جدیدش این موضوع را مد نظر گرفته است. گلکسی اس 7 اج محصولی با باتری 3600 میلی‌ آمپری در کنار قابلیت‌های شارژ سریع و دیگر ویژگی‌ها برای بهبود طول‌عمر باتری است

 به گزارش مشرق، لحظاتی پیش نتایج آزمایش طول‌عمر باتری گلکسی S7 Edge منتشر شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. مانند سنت همیشگی، نگاهی به مشحصات کلی دستگاه می‌اندازیم. گلکسی اس 7 اج از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD با لبه‌های منحنی استفاده می‌کند و به ویژگی‌های جدیدی مانند صفحه‌نمایش همیشه روشن مجهز شده است.

نتایج طول‌عمر باتری گلکسی S7 Edge منتشر شد +عکس/ با گلکسی S7 Edge می‌توان 20 ساعت ویدئو تماشا کرد +عکس

قلب تپنده گلکسی اس 7 اج چیپست اسنپدارگون 820 و یا اگزینوس 8890 است و هردو توسط چهار گیگابایت حافظه رم مسئول تامین قدرت این محصول را دارند. سامسونگ در این محصول از یک دوربین 12 مگاپیکسلی کاملا جدید با فناوری‌هایی مانند فوکوس پیکسل دوگانه استفاده کرده است که براساس نظرات منابع کیفیت بسیار خوبی دارد. بدنه شیشه‌ای با فریم فلزی، مقاومت دربرابر آب، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و باتری 3600 میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این محصول است. حال که صحبت از باتری شد، بهتر است به سراغ این آزمایش برویم.
 
حجم باتری یکی از مواردی است که گلکسی اس 7 اج را نسبت به نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 6 اج متمایز می‌کند، جایی که اس 6 اج دارای یک باتری 2600 میلی آمپری و اس 7 اج دارای یک باتری 3600 میلی‌ آمپری می‌باشد. گلکسی اس 7 اج همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، هرچند که این محصول تنها از Quick Charge 2.0 پشتیبانی می‌کند و خبری از نسخه 3.0 این فناوری نیست.

همانند نسل قبلی، گلکسی اس 7 اج از فناوری شارژ بیسیم Qi و PMA نیز برخوردار است. حال بهتر است به سراغ بحث اصلی یعنی طول‌عمر باتری برویم. نسل قبلی گلکسی اس 7 و اس 7 اج از طول‌عمر باتری چندان خوبی برخوردار نبودند و همین موضوع باعث شده است که سامسونگ تمرکز بیشتری در زمینه طول‌عمر باتری این دو داشته باشد. چند روز پیش شاهد نتایج طول‌عمر باتری گلکسی اس 7 بودیم حال بیایید و نگاهی به طول‌عمر باتری گلکسی اس 7 اج بیاندازیم.
 
گلکسی اس 7 توانسته است عملکردی بسیار عالی نسبت به دیگر محصولات شرکت سامسونگ داشته باشد. براساس این آزمایش‌ها، گلکسی اس 7 اج توانسته است حدود 24 ساعت و 29 دقیقه به برقراری تماس از طریق 3G بپردازند که میزان بسیار مطلوبی است. جالب است بدانید که این میزان حدود 5 ساعت بیشتر از گلکسی اس 6 اج است. گلکسی اس 7 اج همچنین می‌تواند تا 13 ساعت و 32 دقیقه به مرورگری وب بپردازد که میزان بسیار خوبی است. در زمینه پخش ویدئو، گلکسی اس 7 اج همچنان عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است، جایی که این محصول توانسته است 20 ساعت و 8 دقیقه ویدئو پخش کند.

در نهایت اگر روزانه یک ساعت بر روی 3G تماس برقرار کنید، یک ساعت به مرورگری بپردازید و یک ساعت ویدئو تماشا کنید، گلکسی اس 7 اج تا 98 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. متاسفانه همانند گلکسی اس 7، ویژگی صفحه‌نمایش همیشه روشن باعث کاهش طول عمر باتری می‌شود و میزان آماده‌باش را به 67 ساعت می‌رساند. درنهایت اگر بخواهید درکنار این ویژگی‌ها از ویژگی‌های جدید صفحه‌نمایش منحنی گلکسی اس 7 استفاده کنید، باید انتظار آماده‌باش بودن این محصول به مدت 60 ساعت را داشته باشید.

درکل باید اذعان داشت که باتری به‌کار رفته در گلکسی اس 7 اج عملکردی بسیار مطلوب دارد و می‌تواند کاربران را کاملا راضی نگاه دارد. هرچند امیدواریم که سامسونگ با عرضه چند بروزرسانی مصرف باتری حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن و دیگر حالت‌ها را کاهش دهد.

منبع: ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس