فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: از زمانی که قرارگاه سایبری سپاه تهران بزرگ تشکیل شد به فکر آن نبوده که سیستم ها ومجموعه های سایبری سایر کشورها را تهدید کند در واقع این قرارگاه هیچ وقت چنین کاری انجام نمی دهد.

به گزارش مشرق، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم تجلیل از بسیجیان سایبری تهران گفت: قرارگاه سایبری سپاه تهران بزرگ از روزی که تشکیل شده به فکر آن نبوده که سیستم ها ومجموعه های سایبری سایر کشورها را تهدید کند در واقع این قرارگاه هیچ وقت چنین کاری انجام نمی دهد چون کاری که ما انجام می دهیم سلبی نیست بلکه ایجابی است.

وی افزود: تمام نواحی سپاه تهران بزرگ باید علاوه بر گردان های فضای مجازی که پیش از این سازماندهی شده اند، یک پایگاه فضای مجازی هم داشته باشند تا محصولات گردان های سایبری برای سایر بسیجیان به نمایش در بیاید.

کاظمینی تاکید کرد: از گردان های فضای مجازی توقع عملیات های فتح المبینی و بیت المقدسی داریم زیرا با دارابودن 24 گردان فضای مجازی از این گردان ها انتظار داریم در انتشار و توسعه اخبار به صورت میلیونی در شبکه های اجتماعی و سایت ها عمل کنند.

وی ادامه داد: در تهران بزرگ حدود 5500 پایگاه و حوزه مقاومت بسیج داریم که در مجموع در این مراکز باید حدود 6هزار خبرنگار در سطح الف و ب داشته باشیم  تا به صورت حرفه ای فعالیت کنند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس