مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران از مجروح شدن دو مامور شهربان با چاقو در حین انجام وظیفه به دست ایادی مالکین یک بنای غیرمجاز خبر داد.

 به گزارش مشرق، ابوالقاسم چیذری با اعلام این خبر گفت: شهاب حسینی و علی مرتضی‌زاده دو مامور شهربان شهرداری تهران که با همراهی تنی چند از شهربانان در روز دوشنبه 24 اسفندماه 94 برای انجام ماموریت و پیشگیری از ادامه ساخت و ساز غیرمجاز یک بنا در ناحیه 2 منطقه 5 شهرداری تهران واقع در خیابان احمد کاشانی اعزام شده بودند مورد حمله جمعی 20 نفر از ایادی مالکین این سازه غیرمجاز قرار گرفتند.

وی افزود: در این حادثه، شهاب حسینی با چاقوی مهاجمین از ناحیه ریه به شدت آسیب دیده و چاقوی قانون شکنان، بازوی علی مرتضی زاده را شکافته است.

چیذری با اشاره به اینکه دیگر شهربانان اعزام شده به این ماموریت نیز، مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند، تاکید کرد: نیروهای شرکت شهربان به صورت مستمر از سوی قانون شکنان آسیب و صدمه می بینند و این صدمات در مواردی منجر به فوت نیروهای شرکت شهربان شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان خاطرنشان کرد: قانون شکنان به حدی جسور شده‌اند که با زیرپاگذاشتن حقوق عمومی شهروندان و بی توجهی به رعایت آن، به ماموران اجرای قانون با خشونت هرچه تمام حمله ور می شوند.

وی تصریح کرد: با وجود رفتارهای خشونت طلبانه قانون شکنان، نیروهای شرکت شهربان با تعهد و ایثار، در مسیر عمل به وظایف قانونی خود و اجرای قوانین ابلاغی، قدم بر می دارند و کوچکترین هراسی از هنجارشکنان به دل راه نخواهند داد.

چیذری با بیان اینکه یکی از ضاربین دستگیر شده است، گفت: کلانتری 142 کن به این حادثه رسیدگی می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • yas ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    مردم خونه نساختند که تو بری بگی خواهش میکنم,جمع کن برو!....میخواستید اون قشون حمله به کارواشو با خودتون ببرید,...,,,, !خب باید با پلیس میرفتید,نه اینکه خودتو بندازی وسط قلدرم بلدرم درست کنی...
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    آموزش ندیده اند که چگونه با مردم رفتار کنند غیر از رفتارخشونت آمیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس