تراکتورسازی بعد از اینکه 3 امتیاز شیرین از فولاد گرفت به تاشکند رفت تا برابر حریفی قرار بگیرد که در دو بازی نخست گروه C از الهلال تنها یک امتیاز گرفته است.

خطرسازترین بازیکن پاختاکور مقابل تراکتورسازی
گروه ورزشی مشرق - تراکتورسازی احیا شده با امیر قلعه‌نویی بعد از اینکه 7 امتیاز در 3 بازی اخیر لیگ برتر گرفت و تا پله پنجم جدول صعود کرد، قصد دارد امروز از ساعت 15:30 با کسب 3 امتیاز دیدار برابر پاختاکور صدرنشینی‌اش در لیگ قهرمانان را هم مستحکم‌تر کند. به عبارت ساده‌تر، امروز در تاشکند صدرنشین فوتبال ازبک‌ها انتظار تیمی را می‌کشد که پر از انگیزه است.

تراکتورسازی بعد از اینکه 3 امتیاز شیرین از فولاد گرفت به تاشکند رفت تا برابر حریفی قرار بگیرد که در دو بازی نخست گروه C از الهلال تنها یک امتیاز گرفته است.

10 بازی و 9 گل زده

اینکه تراکتورسازی احتمالا آگوستو سزار را به دلیل سرماخوردگی در ترکیب اصلی خود ندارد یک نکته است و اینکه پاختاکور یک تیم آماده و سرحال نکته‌ای دیگر.

پاختاکور با هدایت حسن‌اف 45 ساله در هر دو دیدار نخست لیگ برتر ازبک‌ها پیروز شده اما در لیگ قهرمانان برابر الهلال عربستان توفیق چندانی نداشته است. با این حال باید حساب یک بازیکن را از مردان این فصل قهرمان فوتبال ازبک‌ها در فصل 2015-2014 جدا کرد.

ایگور سرگئی‌اف تنها 22 سال دارد با این حال پدیده فوتبال ازبک‌ها لقب گرفته است.

این مهاجم کم‌سن و سال فصل پیش طی 30 بازی 24 گل برای پاختاکور زد تا از عوامل تاثیرگذار در قهرمانی این تیم باشد. ایگور 20 گلش را در جریان بازی‌ها به ثمر رساند و 4 گل از روی نقطه پنالتی تا آقای گل لیگ برتر ازبک‌ها لقب بگیرد.

538 دقیقه بازی ملی و 4 گل

مهاجم جوان اما برجسته پاختاکور سابقه گلزنی برابر نفت را هم دارد. ایگور سرگئی‌اف سال قبل 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد تا 3 گل به ثمر برساند. ایگور یکی از گل‌هایش را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

این مهاجم در دو بازی رفت و برگشت فصل جاری برابر الهلال هم طی 180 دقیقه 2 گل به تیم سرشناس عربستانی زد تا علنا یک مهاجم گلزن تمام‌عیار برای تیمش باشد.

قابل توجه اینکه سرگئی‌اف در رقابت‌های اخیر انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه طی 6 بازی و 538 دقیقه 4 گل به رقبای تیم‌ملی ازبکستان زده است.

6 تایی که به آندیجان و کوکاند زدند

پاختاکور در هفته اول لیگ برتر ازبکستان میزبان آندیجان بود که در نهایت با گل‌های سرگئی‌اف (9) و ماشاریپوف (53) از سد مهمانش گذشت که یک بار با یوانوویچ صرب (69) به گل رسید.

آنها در دیدار دوم میزبان کوکاند 1912 بودند تا با 4 گل سرگئی‌اف (19 و 57)، کریم‌اف (62) و بردی‌اف (85) حریف را درهم بشکنند.

این تیم در حال حاضر با 6 امتیاز و تفاضل گل 5+ بالاتر از لکوموتیو در صدر جدول لیگ برتر ازبک‌ها قرار دارد.

در مقابل جایگاه این تیم در گروه C لیگ قهرمانان پایین‌تر از تراکتورسازی 6 امتیازی و الهلال است که 4 امتیاز گرفته است.

در گروه C اوضاع الجزیره امارات بعد از قبول دو شکست برابر تراکتورسازی از همه ناگوارتر است که امتیازی ندارد و با تفاضل 5- تیم آخر جدول است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس