سومین هفته از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران با برگزاری دو دیدار با تیم‌های ازبکستانی آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به دور سوم رسید و در این مرحله نمایندگان ایران به مصاف رقیبان خود خواهند رفت، به امید که روند مناسبی را که داشته‌اند، دنبال کنند. در اولین روز از این مسابقات دو نماینده کشورمان یعنی سپاهان و تراکتورسازی به مصاف دو تیم ازبکستانی خواهند رفت که این دیدارها قبل از پایان سال 94 برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

سپاهان ایران - لوکوموتیو ازبکستان
زردپوشان اصفهانی ایران، طوفان زرد آسیا، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا یا همان سپاهان، شروع خوبی در این فصل از مسابقات داشت. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 برای سپاهان خوش یمن بود و این تیم توانست با پیروزی کار را آغاز کند. هرچند در بازی برگشت مقابل النصر امارات با همان نتیجه 2 بر صفر که برنده شده بود، بازنده شد تا همه چیز برای شاگردان استیماچ مساوی شود. حالا سپاهان و النصر به صورت مشترک صدرنشین جدول گروه A مسابقات هستند و در هفته سوم باید برای صدرنشینی مقتدرانه‌تر به مصاف حریفان‌شان بروند. سپاهان با لوکوموتیو ازبکستان مصاف خواهد داد که اکنون دو تساوی به دست آورده و مطمئناً به دنبال کسب اولین پیروزی است، اما شاگردان ایگور استیماچ باید در خانه با لوکوموتیو ازبکستانی‌ها به صدر جدول یورش ببرند. النصر دیگر صدرنشین این گروه، با الاتحاد عربستانی بازی دارد که همیشه جزو تیم‌های قدرتمند آسیا محسوب می‌شود.

پاختاکور ازبکستان - تراکتورسازی تبریز
تراکتورسازی در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا قدرت خود را به رخ رقبا کشیده است. شاگردان امیر قلعه‌نویی با یک پیروزی 4 بر صفر و یک پیروزی یک بر صفر مقابل الجزیره امارات صدرنشین بلامنازع گروه C لیگ قهرمانان آسیا هستند و حالا برای ادامه قدرت‌نمایی باید در ازبکستان به مصاف تیم پاختاکور بروند، تیمی که شاید در دو بازی ابتدایی فقط یک امتیاز کسب کرده، اما قدرت این تیم در لیگ ازبکستان غیرقابل انکار نیست. با توجه به اینکه پاختاکور در خانه از تراکتورسازی پذیرایی می‌کند، مطمئناً کار برای شاگردان قلعه‌نویی سخت خواهد شد، اما سرخپوشان تبریزی نشان داده‌اند که از پس هر حریفی بر می‌آیند و باید دید در پایان سال 94 موفق به ادامه صدرنشینی هستند یا نه.

سه‌شنبه، 25 اسفندماه 94
گروه A:
سپاهان ایران - لوکوموتیو ازبکستان، ساعت 16، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
الاتحاد عربستان - النصر امارات، ساعت 21:05

گروه C:
پاختاکور ازبکستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه مرکزی پاختاکور
الجزیره امارات - الهلال عربستان، ساعت 20

چهارشنبه، 26 اسفندماه 94
گروه B:
بنیادکار ازبکستان - ذوب‌آهن ایران، ساعت 16:30، ورزشگاه بنیادکار
النصر عربستان - لخویا قطر، ساعت 20:45
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس