مربی اسبق تیم فوتبال نفت گفت: وزیر نفت فرد ورزش دوستی است و من مطمئن هستم او را خسته کرده‌اند که گفته باشگاه نفت را واگذار کنید.

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران در خصوص حضور منصور قنبرزاده در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت:‌ با توجه به اینکه قنبرزاده 8 سال مدیرعامل باشگاه نفت است باید بگویم که او با توجه به سابقه و تجربه‌ای که داشته برای پست ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده است. از طرفی باید بگویم که فردی مثل عزیزی خادم به صورت غیرقانونی وارد هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شده چرا که سن او از سنی که برای ورود به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تعیین شده کمتر است.

وی درباره وضعیت باشگاه نفت هم تصریح کرد: پیش از این فردی به نام محمد علی‌پور در پشت صحنه باشگاه نفت فعالیت می‌کرد که باید بگویم ما از این دسته آدم‌ها در فوتبال کم داریم و نبود چنین افرادی در فوتبال به نوعی نقص حساب می‌شود حتی قنبرزاده به پشتوانه علی‌پور به باشگاه نفت آمد اما به نظر می‌رسد گروهی وجود دارند که دوست دارند در رأس کار قرار بگیرند. می‌بینیم که باشگاه نفت مثل یک سری دیگر از باشگاه‌های دیگر دچار مشکلات مالی است و حتی باید بگویم که باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل همین بی‌پولی‌ها سقوط کرد.

مربی اسبق باشگاه نفت درباره شایعه انحلال یا واگذار کردن باشگاه نفت هم افزود: قاطعانه می‌گویم شخص اولی که این مشکلات را به وجود آورد جوادی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت است. شاید جوادی در حوزه کاری خودش مدیر باشد اما در بخش سازماندهی باشگاه نفت افراد منفعت‌طلبی در کنار او حضور دارند. افرادی که بدون تخصص در باشگاه عضویت پیدا می‌کنند. شما کجای دنیا دیده‌اید که یک عضو هیأت‌ مدیره خودش برای خرید لباس اقدام کند؟ من معتقدم جوادی نتوانسته در بخش ورزش به خوبی مدیریت کند من حتی وقت گرفتم به دیدار او بروم اما درها به روی من بسته بود. من اخراجی نفت هستم چرا که مقابل واگذار کردن این باشگاه ایستادم و به جرأت می‌توانم بگویم پرچمدار مبارزه با انتقال باشگاه نفت به استان مرکزی شدم.

وی تصریح کرد: باشگاه نفت یادگار مرحومانی مثل جعفر نامدار، امیر شیرزادگان، پرویز دهداری و خیلی‌های دیگر بود که برای این باشگاه زحمت کشیدند اما عده‌ای تعصبی به نفت ندارند و به نظر می‌رسد با نفت عناد دارند.

فریادشیران تصریح کرد: وزیر با این همه دغدغه کاری و مسائلی که دارد آیا وقت می‌کند بخواهد به فوتبال فکر کند؟ من معتقدم برخی از مسائل توسط اعضای هیأت مدیره به علیرضا منصوریان دیکته می‌شود. برخی از افراد در باشگاه نفت مدیریت سفر به قطر، امارات و ترکیه دارند اما سؤال من این است که تیمی که پول ندارد آیا به اردوی ترکیه باید برود؟ آیا تیمی که پول ندارد باید حتماً در هتل 5 ستاره اقامت کند؟

وی خاطرنشان کرد:‌ نگاه وزیر نفت به ورزش نگاه مثبتی است چرا که او در دهه هشتاد 84 ورزشکار از جمله مجید خدایی، برادران رنگرز، هادی ساعی و... را جذب وزارت نفت کرد و این نشان می‌دهد که او وزیر ورزش دوستی است. به نظر من نباید مسائل باشگاه نفت را به وزیر نفت ربط بدهند. جوادی یا باید خودش و اطرافیانش را از کار برکنار کند و افراد متخصص بیایند و یا افراد اضافی توسط جوادی اخراج شوند چون آنها بار اضافی هستند. من مطمئن هستم به وزیر نفت اطلاعات غلط داده شده و او را خسته کرده‌اند که او هم گفته تیم را واگذار کنید.

مربی اسبق باشگاه نفت افزود: آقای جوادی! اگر مدیریت شما در حوزه نفت مثل مدیریت‌تان در باشگاه نفت باشد باید فاتحه شرکت نفت را خواند. این را هم اضافه می‌کنم که در مراسمی بودیم که وزیر نفت هم در آنجا حضور داشت. آقای نعمت‌اللهی از نزدیکان وزیر من را به او معرفی کرد که بیژن زنگنه هم من را شناخت و گفت آقای فریادشیران حتماً آدم حسابی بوده که در دولت او را اخراج کردند و من به وزیر نفت می‌گویم که آقای زنگنه! عوامل جوادی در باشگاه نفت آدم‌ حسابی‌ها را داخل باشگاه نفت راه نمی‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس