کد خبر 547579
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که در حال حاضر قصد مربیگری ندارد و صحبت‌هایش با مالک باشگاه خونه به خونه تنها درباره شرایط این تیم بوده است.

به گزارش مشرق، علی کریمی درباره اینکه شایعه شده به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه فعالیت خود را در عرصه مربیگری آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: من با آقای حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه دوست و رفیق هستم. در هفته گذشته ایشان با من تماس گرفت و درباره شرایط تیمش صحبت کرد. من هم به وی گفتم هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: از صحبت‌هایی که با مالک باشگاه کردم شاید این‌گونه برداشت شده که بحث سرمربیگری من به میان آمده است، ولی در حال حاضر چنین قصدی ندارم و نمی‌خواهم در دنیای مربیگری حضور داشته باشم. تمام صحبت‌های ما درباره شرایط باشگاه بود، نه چیز دیگر.

کریمی تصریح کرد: با شناختی که از آقای حسن‌زاده دارم مطمئنم که بهترین تصمیم را درباره این تیم می‌گیرد، همان‌طور که تاکنون چنین بوده و خونه به خونه جزو مدعیان صعود به لیگ برتر قرار دارد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چرا که فوتبال مازندران پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان خوبی در این استان حضور داشته و دارند. مردم خونگرم بابل نیز به شدت هوادار فوتبال هستند و امیدوارم با حضور در لیگ برتر نتیجه زحمات و تلاش تیم‌شان را ببینند.

هافبک پیشین تیم ملی با تأکید بر اینکه تمام صحبت‌ها درباره سرمربیگری‌اش در تیم خونه به خونه شایعه است، گفت: بهترین اتفاق برای این تیم را مسئولان باشگاه رقم خواهند زد و در نهایت امیدوارم این اتفاق خوب با صعود به لیگ برتر همراه باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس