نظامیان اسرائیلی سه جوان فلسطینی را در کرانۀ باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

گروه فیلم و صوت مشرق،‌ نظامیان ارتش اسرائیل سه جوان فلسطینی را در شهرک کریات اربع در نزدیکی شهر الخلیل در کرانۀ باختری اشغال‌شده به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

رسانه‌های اسرائیلی ادعا می‌کنند که دو تن از این جوانان در روز دوشنبه (24 اسفند) قصد داشتند با خودرو سربازان اسرائیلی را زیر بگیرند، اما پس از تبادل آتش با نیروهای اسرائیلی شهید شدند.

{$sepehr_media_1434088_400_300}
دانلود

براساس گزارش این رسانه‌ها جوان سوم در یک عملیات جداگانه در همین منطقه سعی داشت با خودرو به نظامیان اسرائیلی حمله کند که وی نیز به ضرب گلولۀ نیروهای اسرائیلی شهید شد.

منابع اسرائیلی از زخمی شدن یک سرباز اسرائیلی نیز در جریان این حادثه خبر داده‌اند.
نظامیان اسرائیلی سه جوان فلسطینی را در شهرک کریات اربع در نزدیکی شهر الخلیل در کرانۀ باختری اشغال‌شده کشتند. (24 اسفند 1394- خبرگزاری معاً)

درگیری‌ها میان فلسطینیان و نیروهای ارتش اسرائیل در کرانه باختری اشغالی که انتفاضۀ سوم نامیده می‌شود از مهر ماه سال جاری، با ورود صهیونیست‌های شهرک نشین به مسجد الاقصی که با حمایت نیروهای اسرائیلی انجام می‌شد، آغاز شد.

تل آویو برای متوقف کردن اعتراض‌ فلسطینیان، سیاست‌های سختگیرانه‌ای اعمال کرده است که از جملۀ آن‌ها می‎توان به ممنوعیت برگزاری نماز در مسجد الاقصی برای افراد کمتر از 40 سال، بازداشت‌های بدون حکم قضایی و سرکوب و ارعاب معترضان فلسطینی با شلیک گلوله‎های جنگی، اشاره کرد.

بنا بر گزارش‌ها، تا کنون در این درگیری‌ها حدود 200 فلسطینی شامل زنان و کودکان به ضرب گلولۀ نیروهای اسرائیلی شهید شده‌ و بسیاری از آنها دستگیر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس