چند شب پیش وقتی اشک های غلطان رهبرم را دیدم که به مظلومیت مادر می گریست وما هم با او می گریستیم یادتوابین افتادم یاد کسانی که به وظایف خود عمل نکردهاند ودر کنار مولای خود فقط گریه می کنند.

به گزارش مشرق، امین توکلی زاده در یادداشتی نوشت :

تا دیشب تصمیم نداشتم این مطلب را بنویسم اما بعد از مراسم شام شهادت حضرت زهرا (س)در بیت رهبری عزیزانی را دیدم وگفتگوهایی شد که به نظرم رسید برای گفتن این حرفها دارد خیلی دیر می شود.

از خودم گلایه دارم ،بخاطر اینکه امسال چند بار پیرو مرادم در مورد پس از خود سخن گفتند ومن هنوز دق نکرده ام وچقدر عوض شده ام …

از خودم گلایه دارم ،بخاطر دلهای که شکستم بخصوص دل امام ورهبرم را چقدر اندک به راهنمایی های او توجه کردم.

این روزها وقتی حرفهای روحانی وهاشمی را می شنوم ،گلایه ام ازخودم بیشتر می شود اینها دل چه کسی را دارند می شکنند وچه کسی آنها را به مردم تحمیل کرده.

از خودم گلایه دارم ،ایکاش وقتی احمدی نژاد تفرقه میان حزب الهی هارا ،وسنت های غلط را پایه می گذاشت بر او بیشتر تاخته بودیم که امروز بیگانه غلط های او را به رخ مولایم نمی کشید .

از خودم گلایه دارم ایکاش سال ٩٢وقتی آن چهار نفر بنای اختلاف راباهم رقم می زدند بر سر شان فریاد می کشیدیم که چه کسی را دارید به مردم تحمیل می کنید.

از خودم گلایه دارم چرا با مردمم در مورد فتنه گران کم سخن گفتم ،از باغیان بر نظام وخیانت های که به مردم کرده اند با دوستانم با همسایگانم سخن نگفتم.

چند شب پیش وقتی اشک های غلطان رهبرم را دیدم که به مظلومیت مادر می گریست وما هم با او می گریستیم یادتوابین افتادم یاد کسانی که به وظایف خود عمل نکردهاند ودر کنار مولای خود فقط گریه می کنند.

مولای من چند ماهی است مرتب از رفتن سخن می گوید ومن هنوز زنده ام وحتی بیدار هم نمی شوم .

یاد گرفته ام همه تقصیر ها را به گردن دیگران بیندازم ،انقلابی که با خون دل با تکه تکه شدن هزاران عزیز به دست ما رسیده است ورهبری که حاصل لطف خدا در آخر زمان است را قدر دان نیستیم .

بهترین فرزندان این کشور برای حفظ این انقلاب وکشور در سوریه ،عراق ،لبنان ویمن تکه تکه می شوند سر بریده می شوند ومن بیدار نمی شوم .

آنها کیلومتر ها دور از خانواده برای این عقیده می جنگند ومن در کنار خانواده ام کاری برای حفظ نظام که امام می فرمودند از اوجب واجبات است انجام نمی دهم ولی حسرت می خورم ایکاش من هم جزء مدافعین حرم بودم!!!

هنوز هم عده ای را می بینم که دنبال حجت شرعی برای وحدت بین حزب الله می گردند ولی برای تفرقه به هیچ حجتی نیاز ندارند .وامروز هم می گویند دیدید وحدت سودی نداردباید کار گفتمانی کرد و….

چقدر دلگیرم از کسانی که دیدند وحدت رقیب را ،دیدندولی باز انصراف ندادند وماندند تا خون به دل دلسوزان بکنند .

وای برما اگر مسولیت دفاع از انقلاب را بعهده نهادها ومسولین بدانیم وبه کناری بنشینیم ونق بزنیم ،انقلاب برای ماندن روحیه انقلابی می خواهد نه نقزن های بهانه گیر.مطمئن باشید حفظ انقلاب بیشتر از آنکه بر عهده صدا وسیما ،بسیج ، سازمان تبلیغات و…باشد بعهده من وشماست.

مگر ما چقدر تلاش کردیم که انتظار نصرت الهی هم داشته باشیم با این همه غیبت وتهمت ومحوریت نفس چطور می توانیم انتظار نتیجه داشته باشیم ،کجاست خلوت شب ودعاهای سحرمان ؟

مگر من باچند نفر از مردم صحبت کرده ام ویا به پرسش های چند نفر پاسخ داده ام ،کجا روشنگری کردیم ؟کجا عمار بودیم ؟ما که تاشب آخر میان خودمان اختلاف داشتیم وبر سر نفرات لیست بحث می کردیم چطور انتظار داشتیم مردم به ما ها رای بدهند؟

ما کار نکردیم ،تلاش نکردیم حرفهای آقایمان را گوش نکردیم وحالا آمده ایم هیأت توبه کنیم ….

به خدا دارد دیر می شود فتنه اکبر نزدیک است وای برما اگر دانسته یا ندانسته در دام بیفتیم ویا پلی شویم برای عبور دشمنان انقلاب وضربه زدن آنها به ولی مسلمین…

بیاید تمام کنیم اختلافات را ،بجنگیم با نفس خود دوباره انقلابی شویم ومردمی ،والا سالها باید افسوس بخوریم وچون ملامتیان از خود گله کنیم.

این انقلاب، فقط با انقلاب زنده می ماند یا علی مدد.




منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 67
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    بیخیال بابا.یعنی اونهایی که به اصلاح طلب رای دادنند مسلمان نیستند؟
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    مملکتی جزء جزئش با ربا خواری عجین شده از توش انقلابی در نمیاد.
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    خوش خیالی زیاد مردم کوفه باعث گردید...
  • جعفر ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    برادر من حریف وظیفه خود را عمل کرد اما ما خودخواهی خود را دنبال کردیم عیب خود را به دیگران نسبت ندهیم یکی از اصول گرایان مدعی که در پایان در تهران 4000رای آورده آیا نمی توانست با شجاعت از انتخابات کنار بکشد و برای لیست تبلیغ کند. من شخصا لیست را قبول نداشتم اما برای حفظ رویه وحدت به تمام افراد لیست رای دادم چه خودم و چه تمام چند هزار رائی که داشتم اما به شدت از عدم مدیریت اصولگرایان نگرانم . افرادم را فرستادم برای راه حل های تبلیغ اما انها فکر میکردند حتما رای می آورند و کسی را تحویل نگرفتند و این است سزای هر کسی که با مردم نباشد اما بلعکس در طرف مقابل در ایام انتخابات به تمام موارد تبلیغی توجه کافی نمودند و برنده حقیقی ماجرای انتخابات هستند
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    واقعا به وظيفه هامون عمل نكرديم
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    انگار منافقین حمله کردن اینطوری نوشتی برو
  • مهماندار هواپیما ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    زمانی باید دلگیر می شدی که سران فتنه را با ان همه مدارک خیانت رها کردین زمانی باید دلگیر می شدی که ... زمانی باید دلگیر می شدین که از داخل و خارج علیه پیشرفت علمی و اقتصادی ایران بر علیه دولت قبل اتحاد ایجاد شد .......
  • محسن از شهرری ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    سلام آقای توکلی کیست .نمی دانم ولی حرف حق جواب ندارد .دوست عزیز چرا رودربایسی می کنی . من به آن دوستان مغرور عرض می کنم منتظر آتش جهنم باشید . هم به خاطر بد عهدی و هم به خاطر بی بصیرتی . وقتی دلتان به دنیا گره خورد حاضر نشدید انصراف بدید .آن زمان مردم متوجه لزوم وحدت شدند ولی شما نشدید . چگونه اسم خود را سیاستمدار می گذارید
  • مهران ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    یعنی قدرت اینقدر دلچسبه که شما داری ناله می کنی واسش. در ضمن خودتون رو به رهبری نچسپونین و تخریب کنین انقلابیهای اصلی همین روحانی و هاشمی ها هستند .من اصلاح طبم و رهبرم رو هم دوست دارم تا پای جان شما نمی خواد کاسه داغتر از آش بشی . همه با هم داریم به مملکتمون خدمت می کنیم
  • ابی ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    ازدرد دل این مردم منقلب شو که با حقوق هفتصد تومانی همیشه شرمنده زن وبچشون هستند ووووووووووووووووووو میدونم که میزنی غیر قابل انتشار
  • لرستان ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    توکوچکترازانی که به محبوب دلها احمدی نزاد ایرادبگیرب
  • منتظر ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    حرفی که از دل برآید لاجرم بردل نشیند..خداکند که به خود آییم قبل از اینکه باتلنگری سخت ما را به خودآورند...این درسی عبرت آموز برای همه ما بود تا دیگر درچاه جهالت وخودخواهی نیفتیم...... توفیق هدایت همگان را از خدای خوبیها خواستارم
  • بدرالدین ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    جناب مهران خان در زمان جنگ جمل عده ای از خواص چون طلحه و زبیر هم میگفتند که از علی بدی ندیدیم و دوستدار اوییم اما ام المسلمین عایشه را هم دوست داریم چون همسر رسول الله(ص) بوده حالا ما نفهمیدیم شمشیرشان با کی دوست بوده شما هم از همان قماشید از یک طرف میگویید رهبرمان را هم دوست دارید و از طرف دیگرمیگویید به مخالفان صریح رهبری رای دادید دوست عزیز یک بام و دو هوا که نمی شه یاللعجب بهتره تا دیر نشه شمشیر تان را معلوم کنید که باکی است یعنی اگه حاج آقا بگن رهبری بده شده چون جلوی بخور بخور ایشون و فرزندان دلبندشون رو گرفته شما هم .... بله پس لطفا خودتون رو به کوچه علی چپ نزنید .
  • محمد سالاروند ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    من با شما اختلافات عقیده ای بنیادی دارم ولی نمیدونم چرا احساس میکنم حتی این حرفا و ابراز پشیمونیاتونم بوی ریا میده. (حسرت می خورم ایکاش من هم جزء مدافعین حرم بودم!!!) من همونطور که عرض کردم با شما عقاید متفاوتی دارم و به چیزای دیگه تو زندگیم حسرت میخورم ولی عرضی که دارم از بابت چیز دیگس. یه دوستی دارم یچه هیئنیه، هیچ پشتوانه ای هم نداره. کلی این درو اون در زد که بره برا دفاع از حرم تو سوریه و اخر کارش جور شد هرچندکه مادرش نذاشت بره. شما اگه دوست داشتی بری که فکر نمیکنم مشکلی سر راحت وجود داشته باشه، به هر حال سوابق انقلابی شما هم که هیچ حتی اون داغی رو پیشونیتونم راه رفتنو تا خود سوریه براتون اسفالت میکنه. شما از احمدی نژاد لطمه خوردین؟؟!! هنوزم که خوابین!! شما از جریانی پشت سر احمدی نژاد لطمه خوردین و با این تعارفاتو رو دربایستی هاتون تا دنیا دنیاست خواهید خورد که احمدی نژاد یه مهره معمولی اون هم حساب نمیشه. مثلا نشستینو و فکر کردین. کم ریا کنین لطفا.
  • گاوچرون ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    مشرق قرار بود با هم دوووست باشیم. واس چی کامنت منو تایید نکردی؟ ☚ گاو و گوسفند چرانی نیز، چون معلمی، شغل انبیا بوده است ☛
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    چقدر بد که ما ایرانیا نمیتونیم با هم اتحاد داشته باشیم
  • سرباز ولایت درانتظار شهادت ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    بابا این حرفا چیه دل مردم راخالی نکنید بیشتر نمایندگان تهران درمجلس دهم یاجانبازیاایثارگریاخانواده محترم شهدا وازهمه مهم ترازفیلترشورای محترم نگهباندعبورکردن .
  • شناس ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    =))))
  • ناشناس ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    چقدر برای خودش نوشابه باز کرده ؟!
  • ناشناس ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    ایشون از اونایین که دیر اومدن و زود میخوان برن ؟
  • رضا ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    مشکل ما هم همینه که نفاق رو نمی شناسیم وقتی متوجه حمله منافقین میشیم که خدای ناکرده علی رو محاصره کردند و دستهاش رو بستند و... کاش عمار بود ،اباذر بود ،اویس بود ...کاش
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    خرابکاری ها و خودخواهی های خودتون رو به اسم احمدی نژادها ننویسید. اگر حزب اللهی ها یکپارچه شدند به میمنت مردمی نژاد بود.
  • محمد ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    مگه قراره حکومت همیشه به تو و دوستای غیرمتحدت برسه؟ به جای شعر نوشتن عمل کنید. کشور و دولت باید دست به دست بچرخه تا فساد ایجاد نشه تا مثل شما بعد از 12 سال یکتازی اجباری فرصت تفکر و دلگیرشدن از خود و داشته باشن
  • مهندس م ش ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    لطفا از رهبری و مقدسات هزینه نکنید و با احساسات دینی مردم بازی نکنید. دنبال اصلاح خود باشید و جلوی دزدیها، باند بازیها، پارتی بازیها، رانت خواریها، ریا کاریها، دروغ پراکنی ها، بد اخلاقیها، حق الناس خوردن خودی‌هایتان را بگیرید، به مردم خدمت کنید تا شاید انتخاب شوید. اگر رقیبتان بد است ببنید شما چقدر بدتر بودید که مردم آنها را ترجیح دادند.
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    آقای توکلی! ای کاش ارزان شدن نفت و رای دادگاه آمریکایی مبنی بر دریافت خسارت ازایران بدلیل حادثه یازده سبتامبر و افزایش ریز گرد ها و کمبود آب را هم گردن احمدی نژاد می انداختید و قال قضیه را می کندید ! .
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    شمایی که متوجه اشتباه شدید این یک سال رو با تمام وجود متحد شوید تو رو به خدا بسه دنیا رو ول کنید بخدا دلم گرفته ....دلم برای غم دل رهبرم گرفته سخنی با دشمنان رهبرم: سوگند به خداوند هرگز هرگز نمیگذارم آب خوش از گلوتون پایین بره دوران مظلومیت اسلام تمام شده به خیل افرادتان در جبهه باطل نگاه نکنید ک یک عده دنیا پرست با قدرت پوشالی اند من انقلابی ام بسیجی ام بزرگ شده مکتب حسین ام با همه ی وجودم در مقابل همه ی دنیایتان می ایستم.
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    منافقین خودت می گویی منافقین ویژگی منافقین چیه؟ فضا را غبارالود می کند تا تو چهره او را نشناسی البته من کاری به نماینده های اصلاح طلب ندارم اونها هم خادم مردم هستن اما هستند کسانی که دنبال فتنه اکبر می گردند
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    انجام وظیفه کرده
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    انقلابی اصیل روحانی و هاشمی هستند بابا چی داری می گی اصلا مفهوم انقلابی یعنی چه ؟یعنی اشرافی گری؟ یعنی سرمایه داری یعنی لیبرالیسم؟ شاید از نظر شما انقلابی گری همین معنا را می دهد چه دوره و زمانه ایی شده به خدا
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    دوست عزیزم معنی اتحاد چیه ؟ وقتی یک عده ایی به هر نحوی دنبال منافع خود هستند چگونه می شود با این افراد متحد شد ایا اتحاد با این افراد جزء نوکری برای این افراد نیست؟ در اتحاد شما باید از یکسری از خواسته ها پایین بیایی و طرف مقابل هم همین طور و سر منافع مشترک واحد عمل کنی ایا در ایران اینگونه است
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    دهه شصتی های بیچاره پیر شدند. خانواده هاشون نابود شدند نه کاری نه امیدی به اینده
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    لابد چرت گفتی
  • آراد ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    دلت گرفته واسه مدافعین حرم شدن خب برو
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    بر طبل تفرقه نکوب برادر روحانی هم داره خدمت میکنه اصلاح طلب هم ایرانیه مسلمونه نشید مثل خوارج تفرقه راه نیندازید در هر دو جناح خوب و بد وجود داره والله انقلاب ارث پدری هیچ جناهی نیست انقلاب انقلابه پا برهنگانه به قول امام.خمینی خون بر دل رهبر کردن هر دو جناح
  • ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    مشرق عزیز من یه سوال دارم مردم عادی چطور باید اعتراض خودشون رو علیه دشمنان اسلام نشون بدن؟؟ من یه فرد عادی اگر خدای نکرده یکی از این مشکلاتی که دایم هشدار میدین شما و سایر سیاسیون ما باید چه کنیم برای دفع فتنه ی اکبر؟؟؟؟ به جای صورت مسئله کمی هم راه حل ارائه بدین شما هم فردا مثل این آقا نگین ای کاش از خیانت های این باغیان با مردم حرف می زدیم مردم پیرو رهبرن فقط واقعا نمی دونم چکار باید بکنم الان برای پیشگیری چه کنیم بعد از وقوع خدای نکرده چه کنیم ی کم هم به مردم عادی توجه کنید که نقش ملت خیلی خیلی مهم تره شما وظیفه تون آگاه کردنه لطفا دست بکار شین بخدا ما نگرانیم
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    اين بنده خدا كيه كه ايت الله رفسنجاني و روحاني را كه هر دو از اسطوانه اي نظام اسلامي هستند و از قبل انقلاب حافظ اسرار بودند را اين طور خطاب مي كند !؟
  • ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    عزیزم اونهایی که رای دادن که افراد کنونی رای بیارند شاید بیشتر از امثال شما دلشان برای نظام و انقلاب بسوزه مثل خود من چرا هر کس مخالف سلایقتون هست منافق میدونید
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    مشرق اسمت رو باید بگذاری سانسورنیوز وقتی که نظر من رو که حاوی کوچکترین توهینی به نظام جمهوری اسلامی و مسئولینش بود رو هم منتشر نکرد فقط به دلیل حمایت از احمدی نژاد با دلیل و برهان واقعا متاسم برات
  • ناشناس ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    تعلیق تاسیسات هسته ای و هوافضا و توقف رشد علمی کشور و افزایش حجم نقدینگی و چاپ پول و غیره بخشی از خدمات روحانی است !!
  • ناشناس ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    فتنه 88 فتنه اکبر بود .
  • ناشناس ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    مطمئن باش لیبرال ها و غرب زده ها دلشان برای نظام و انقلاب نمی سوزه و مجلس مرعوب امریکا و غرب که بدنبال حاکمیت جریان اشرافیست مملکت را بدبخت می کند .
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    تحريم هاي كمر شكن هم خدمات احمدي نژاد بود ؟عزيزم يك نفر نه مطلق سياهه نه مطلق سپيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس