کد خبر 547316
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

منابع فلسطینی گزارش دادند که صبح امروز دوشنبه نظامیان صهیونیست ۳ جوان فلسطینی را در شرق شهر الخلیل به شهادت رساندند.

 به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری معا، 3 جوان فلسطینی صبح امروز دوشنبه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک کریات اربع واقع در شرق الخلیل به شهادت رسیدند.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این 3 جوان با خودرو یک نظامی صهیونیست را زیر گرفته و زخمی کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت که سربازان یگان «شمشمون» ارتش رژیم صهیونیستی به سمت 3 جوان فلسطینی تیراندازی کرده و آنها را به شهادت رساندند.

هلاکت 34 صهیونیست از آغاز انتفاضه قدس

از آغاز انتفاضه قدس تاکنون 34 نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینیان به هلاکت رسیده و 342 نفر دیگر هم زخمی شده اند.

روزنامه یدیعوت احارونوت با انتشار آماری اعلام کرد که از ماه اکتبر گذشته 34 نظامی و شهرک نشین صهیونیست کشته شده اند. بر اساس این آمار، حال 37 نفر از مجروحان صهیونیستی وخیم است، 8 نفر متوسط تا وخیم و 54 نفر هم متوسط است. همچنین به 115 صهیونیست هم در اثر عملیات های مقاومتی فلسطینیان شوک روانی وارد شده است.

روزنامه مذکور اشاره کرد که تاکنون 74 مورد عملیات زیرگیری با خودرو، 33 مورد حمله با سلاح سرد، 71 مورد تیراندازی، 1400 مورد پرتاب کوکتول مولوتف و 168 مورد پرتاب نارنجک های دستی به سمت اهداف صهیونیستی به ثبت رسیده است.

از نظر منطقه جغرافیایی عملیات های مقاومتی هم، 1300 عملیات در استان های کرانه باختری، 360 علمیات در قدس، 4 عملیات در تل آویو، 3 عملیات در رعنانا، دو عملیات در بتاح تکفا و رمله، یک عملیات در عفوله، نتانیا، ریشون لتسیون، مودیعین، بیت شیمش، عسقلان، رهط و بئر السبع به وقوع پیوسته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس