کد خبر 547088
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

محمد انصاری گفت: خوشبختانه توانستم خودم را به خوبی نشان دهم و از طرف دیگر مربیان تیم ملی هم بازی‌ها را به خوبی می‌دیدند و خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم.

به گزارش مشرق، محمد انصاری در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: از روز اولی که به پرسپولیس آمدم به عنوان بازیکن بیست و پنجم به این تیم اضافه شدم اما آن قدر تمرین کردم و از حاشیه‌ها دور شدم تا بتوانم پیشرفت کنم. همیشه احترام به صحبت مربی سرلوحه کار من بود و مرحله به مرحله پیشرفت کردم.

وی ادامه داد: ابتدا وارد لیست هجده نفره شدم و آنقدر خوب تمرین کردم که برانکو به من اعتماد کرد. ابتدا با چند دقیقه بازی کردن کارم را شروع کردم. اما واقعا دوست نداشتم با مصدومیت بابک حاتمی به من بازی برسد اما هرچند که در فوتبال از این شرایط پیش می‌آید و هر بازیکنی به نحوی فرصت بازی کردم پیدا می‌کند. با این همه از شرایط پیش آمده استفاده خوبی کردم و به نحو احسن کارم را ادامه دادم تا جایگاه ثابتی برای خودم در تیم بدست بیاورم. خوشبختانه توانستم خودم را به خوبی نشان دهم و از طرف دیگر مربیان تیم ملی هم بازی‌ها را به خوبی می‌دیدند و خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا خودت انتظار دعوت به تیم ملی را داشتی افزود: باید بگویم تمرکز من بر روی این مسائل نبود. همه حواسم به پرسپولیس بود و دوست داشتم برای تیم خودم بازی خوبی انجام دهم اما حضور در تیم ملی ناخودآگاه در کنار بازی برای پرسپولیس در ذهن من بود و به هر حال مثل هر بازیکنی آرزوی بازی کردن در تیم ملی را داشته و دارم اما اینکه بگویم با هدف بازی در تیم ملی برای پرسپولیس بازی می‌کردم این طور نبود چرا که تلاش می‌کردم تا پرسپولیس موفق باشد و از طرفی مربیان تیم ملی هم قطعا هر بازیکنی که خوب بازی کند را به تیم ملی دعوت می‌کنند و نام‌ها برایشان مهم نیست.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه با توجه به اینکه به عنوان بازیکن تستی به پرسپولیس آمدی اما در کمتر از یک سال به تیم ملی رسیدی و آیا فکر می‌کنی پدیده امسال فوتبال ایران هستی اظهار داشت: باید بگویم خوبی بازی کردن در پرسپولیس این است که شما به چشم می‌آیید شاید خیلی بازیکنان بهتر از من در فوتبال باشند اما چون بازی‌های آنها پخش زنده نمی‌شود و در چشم نیستند کارشان به چشم نمی‌آید. شاید به دلیل اینکه در پرسپولیس بازی می‌کنم و بازی‌های تیمم پخش مستقیم می‌شود و هواداران زیادی داریم من به چشم آمده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بتوانی جزو لیست نهایی تیم ملی باشی گفت: وظیفه یک فوتبالیست تمرین و تلاش کردن است. سعی می‌کنم همین روندی که در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس داشتم را در تیم ملی هم داشته باشم تا بتوانم در تیم ملی باقی بمانم هرچند که نظر نهایی را در این خصوص مربیان و در آخر سرمربی تیم ملی می‌دهد اما من به عنوان یک فوتبالیست وظیفه خودم می‌دانم که فقط تمرین کنم. البته همه بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از دوستانم هستند وبه همین دلیل فکر می‌کنم جو سنگینی برای من در تیم ملی وجود نداشته باشد.

مدافع پرسپولیس درباره برد اخیر این تیم مقابل صبای قم و اینکه دوباره سرخپوشان به کورس مدعیان قهرمانی آمده‌اند افزود: باید بگویم برد مقابل صبا آن هم در مقابل قم یکی از مهمترین بردهای ما در این فصل بود چرا که در کورس قهرمانی باقی ماندیم اما کار اصلی ما در ادامه راه است و باید در این بازی‌ها هم نتیجه بگیریم تا بتوانیم در نهایت قهرمان شویم. البته معتقدم در بازی‌های قبلی بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما این بازی نتوانستیم همان بازی همیشگی را انجام دهیم. در کل خوشحالم که از قم با سه امتیاز برگشتیم.

انصاری در پایان تصریح کرد: علاوه بر تشکر از خانواده‌ام که بخصوص در این مدت حمایت های زیادی از من کردند باید از اعتماد کادر فنی پرسپولیس و بخصوص برانکو تشکر کنم که پای من ایستاد. امیدوارم همین روند را در تیم ملی ادامه دهم تا نماینده شایسته‌ای برای پرسپولیس در تیم ملی باشم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    موفق باشی
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    انصافا بازیکن خوبیه ولی به نظرم باید بیشتر کار کنه تا فولادی و امیری برسه
  • اکبر ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    من خودم استقلالی ام اما واقعا باید بگم که انصاری بازیکن بسیار با اخلاق و بدون حاشیه ای هست و مطمئنم که در تیم ملی هم موفق میشه
  • امیر ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    ان شاء الله همینطورادامه بدهی مطمئنا به هرچه بخواهی میرسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس