کد خبر 547007
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

رئیس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران -کرج -قزوین خبرداد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رضا اکبری شامگاه شنبه افزود: این بار ترافیکی درخط شمالی بزرگراه تهران - کرج محدوده خاتم تا پل فردیس و آزادراه کرج -قزوین درمحدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری سنگین است .

وی اضافه کرد: در خط جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین ترافیک عادی گزارش شده است .
اکبری گفت : اکنون وضعیت ترافیک در جاده کرج - چالوس روان است .

وی با توجه به تعطیلی روز یکشنبه واجرای محدودیت ترافیکی درجاده کرج -چالوس یادآورشد: تردد وسیله نقلیه ازساعت 14روز یکشنبه 23 اسفند ماه الی ساعت 24همان روز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ اکبری افزود: همچنین تردد وسیله نقلیه ازساعت 17.30 الی 24 همان روز ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود.

وی خاطرنشان کرد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی بیان داشت : اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    سرهنگ اکبری محترم شب بخیر حالا اعلام می کنید تمام شبکه های اجتماعی از جمله من و تو هم نشان داد ولی از اطلاع رسانی شما ها خبری نبود مردم ساعتها پشت پل حصارک ماندن تو رو خدا این جور مواقع از گرمده اطلاع رسانی و تابلو بزنید تا مردم مسیرشان را عوض کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس