کد خبر 546634
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

جوان‌ترین دانشجوی معلم وارد بدنه آموزش و پرورش شبستر شد.

 به گزارش مشرق، سیدعلی صدری جهانشاهی بعد از قبولی در دانشگاه تربیت معلم تهران با 17 سال سن در آموزش و پرورش شبستر تشکیل پرونده داد.

سیدعلی صدری‌جهانشاهی متولد سال 1377 است که بعد از قبولی در رشته مهندسی خودرو دانشگاه شهید رجایی تهران با حضور در آموزش و پرورش شبستر به عنوان جوان‌ترین معلم منطقه تشکیل پرونده داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید ج ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    من با 30 سال سن و مدرک ارشد از دانشگاه دولتی بعد از مدتها تلاش و عبور از سد گزینش، با هزاران جون کندن توی یه مدرسه غیرانتفاعی مشغول شدم. اونم ساعتی حساب میکنن. ناشکر نیستم ولی واقعا این بی انصافیه که نمیذارن جذب رسمی بشم. هم زیاد علاقه به تدریس دارم و بچه ها از تدریسم راضی هستن هم انرژی زیادی دارم.
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    این چیز عجیبی نیست من سال 71 با 18 سال سن در مراکز تربیت معلم پذیرفته و استخدام شدم!!چرا که اصولا ان زمان شرط پذیرش دانشجو معلم سن 18 الی 22 بود!!و این مسئله هم کارشناسی شده و مستدل بود !معلمی شغلی سخت و کاهنده است و هرچه فرد زودتر استخدام شود هم سازگاری بیشتری با دانش اموزان دارد و هم کمتر دچار استهلاک خواهد شد و هم امکان ادامه تحصیل و پیشرفت ضمن خدمت وجود دارد!!افسوس که این روند گزینش معلم سالهاست منسوخ شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس