کد خبر 546568
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۵

نیروهای یمنی ده ها فروند موشک به مواضع مزدوران سعودی در استان های مارب،الجوف و تعز شلیک کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی روز جمعه، محل تجمع مزدوران در پادگان «ام ریش» در «الجلوبه» در جنوب مارب را با چند فروند موشک هدف حمله قرار داد.

یک منبع نظامی با اعلام این مطب گفت: موشک ها به هدف اصابت کرده و خسارت های فراوانی به دشمن وارد شده است.

سبا درگزارش دیگری نوشت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی چند موشک کاتیوشا به مواضع عناصر مزدور در شهر الحزم در استان الجوف شلیک کردند.

در این حمله محل تجمع مزدوران در پادگان لشکر 115و مجتمع دولتی و منطقه الشجره در شهر الحزم هدف قرار گرفت و شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی عصر روز جمعه نیز شماری از خودروها و نیروهای مزدور و متجاوز را در جنوب ذباب در استان تعز هدف حمله قرار داد و خسارت های زیادی به آنها وارد کرد.

عربستان با ائتلاف 9 کشورعربی منطقه به جزعمان وبا همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی وفراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.

براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان وکودکان کشته و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس