کد خبر 546294
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با بضاعتی که امروز داشتیم، کسب نتیجه مساوی مقابل ذوب‌آهن برایمان راضی‌کننده بود.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از تساوی یک بر یک سایپا مقابل ذوب‌آهن اظهارداشت: بازی سختی بود، ما نصف تیم خود را به دلایل مختلف امروز در ترکیب نداشتیم و با بازیکنان 17، 19 و 20 ساله وارد میدان شدیم. هر چه از بازی می‌گذشت شرایط برای ما سخت می‌شد. در حمله کارایی لازم را نداشتیم و فرصت حمله به حریف هم می‌دادیم.

وی ادامه داد: دفاع و حمله ما طوری عمل کردند که یک امتیاز گرفتیم و این برای ما نتیجه خوبی بود، پنج بازیکن اصلی خود را به اصفهان نیاورده بودیم و دو نفر دیگر هم به علت‌های مختلف روی نیمکت بودند. سلطانی 17 ساله و جوادی 19 ساله امروز به میدان رفتند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه قبلاً گفته بود فولادشهر منفورترین مکان برای بازی است، گفت: آن چیزی که آن زمان گفتم برمی‌گشت به برخی صحبت‌هایی که انجام شد و الفاظ بدی به کار رفت، به عنوان مثال وقتی برخی آهنگ‌ها را گوش می‌کنید، برای شما خاطرات بد تداعی می‌شود و این هم مانند همان موضوع بود، اما در بازی امروز، مشکل خاصی نبود و حرف بدی هم زده نشد.

جلالی گفت: تیم ما نه هوادار و نه شلوغ‌کن دارد، اما وقتی الفاظی را می‌شنویم که حق‌مان نیست، طبیعی است که ناراحت می شویم. بعد از آن مصاحبه، آذری مدیرعامل ذوب‌آهن با من تماس گرفت و پذیرفت، آن زمان وقتی این صحبت‌ها را کردم، باشگاه ذوب‌آهن بیانیه داد و گفت چون آنها چهار گل خوردند این حرفها را می‌زنند، ما هم چهار گل به ذوب‌آهن زده بودیم.

وی در پایان گفت: با توجه به بضاعت امروز ما گرفتن تساوی از ذوب‌آهن نتیجه خوبی بود. در سال جدید بازی‌های زیباتری را از سایپا شاهد خواهیم بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس