کد خبر 545955
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

سوء استفاده جنسی از کودکان انگلستان در طول یک سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته که موجب نگرانی سازمان‌های حامی کودکان شده است.

به گزارش مشرق، موارد مرتبط با سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلستان طی سال گذشته میلادی بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

روزنامه گاردین در اینباره نوشت، «انجمن ملی برای جلوگیری از ظلم به کودکان» گزارش داد حدود ۱۱ هزار قربانی زیر ۱۰ سال و ۲ هزار و ۴۰۹ قربانی ۵ یا زیر ۵ سال در این کشور مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

ریاست پلیس «نورفلوک» که برای محافظت از کودکان فعالیت می‌کند، گفت دلیل افزایش سالیانه سوء استفاده از کودکان توانایی بیشتر افراد سودجو برای چنین اقداماتی است و پیشرفت فناوری چنین فرصت‌های را برای چنین افرادی فراهم می‌کند.

فعالان حقوق کودکان گفته‌اند، میزان تجاوز به کودکان در انگلیس خیلی بالاست و تنها یک هشتم تجاوزات به کودکان گزارش می‌شود.

برخی آمار گروه‌های مدافع حقوق کودکان حاکی از آن است که تجاوزات جنسی علیه کودکان دختر ۳۲ هزار و ۶۷۵ مورد بوده که این رقم درباره کودکان پسر، ۸ هزار و ۳۸۷ مورد گزارش شده بود.

به طور متوسط روزانه ۱۱۳ مورد سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس و ولز انجام می‌گیرد که با اضافه شدن اسکاتلند و ایرلند شمالی این تعداد به ۱۲۴ مورد در روز افزایش می‌یابد.

محافظان حقوق کودکان از دولت انگلستان درخواست کردند با تخصیص بودجه بیشتر از سازمان‌های محافظ حقوق کودکان، حمایت کنند تا در راستای جلوگیری از چنین فجایعی علیه کودکان به کار گرفته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس