کد خبر 545801
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

شناگر مطرح آمریکا و قهرمان چندین دوره المپیک اعلام کرد در آمادگی کامل به سر می‌برد تا آخرین حضورش را در المپیک تجربه کند.

به گزارش مشرق،‌ مایکل فلپس دارنده 18 مدال در المپیک عنوان کرده در حال حاضر در بهترین شرایط از نظر آمادگی جسمانی به سر می‌برد.

فلپس که با 19 سال سن در المپیک 2004 آتن موفق به کسب 6 مدال طلا شده بود، در المپیک پکن 8 و در لندن 4 مدال کسب کرد.

وی پیش از این اعلام بازنشستگی کرده بود، اما دو سال بعد دوباره به میادین بازگشت. این ورزشکار 30 ساله، سال گذشته مسابقات جهانی در کازان را از دست داد، چرا که به دلیل استفاده از الکل در زمان رانندگی دستگیر شد و 6 ماه از میادین به دور بود. وی حالا از این اشتباه درس گرفته است و در نظر دارد آخرین رقابتش را در المپیک تجربه کند.

مایکل فلپس در کنفرانس خبری در این باره گفت: در سال 2012 تصمیم گرفتم دیگر در ورزش نباشم. آماده بودم بازنشسته شوم و نمی‌خواستم ورزش کنم، اما بعد از یک سال و نیم دوری از ورزش تصمیم گرفتم برگردم.

وی افزود: فکر می‌کردم فقط در استخر باشم، اما در ادامه اتفاقاتی دیگر رخ داد. من واقعا لذت می‌بردم و نمی‌خواستم این دوره به پایان برسد. پیش از این می‌خواستم فقط در المپیک 2012 لندن شرکت کنم.

این قهرمان المپیک آمریکایی با اشاره به اینکه در بهترین شرایط جسمانی به سر می‌برد، تصریح کرد: تغییرات را خواهید دید. من بسیار آرام و خوشحال هستم و فکر نمی‌کنم هیچ وقت به این اندازه آماده بوده باشم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس