کد خبر 545693
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

مدیر شبکه مستند سیما ویژه برنامه‌های نوروزی این شبکه را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، امیر تاجیک در مراسم رونمایی از لوگوی جدید شبکه مستند به تدارک این شبکه برای برنامه‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه سال تحویل این شبکه با حضور چهار مجری از ساعت 7 تا 10 صبح روز یکشنبه، اول فرودین اجرا خواهد شد و برای نخستین بار مجموعه ای ترکیبی از مستندهای نوروزی در این برنامه روی آنتن خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه پخش برنامه های نوروزی شبکه مستند از 28 اسفند تا 15 فروردین درنظر گرفته شده است افزود: پخش مستندهای نوروزی در ژانرها و موضوعات مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و سعی شده است برخی مستندهای تولید این شبکه در ایام نوروز برای مخاطبان رونمایی و پخش شود.    

تاجیک همچنین به تلاش پنج ماهه دست اندرکاران شبکه مستند برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به تدارک چندین ماهه شبکه مستند، مخاطبان و اهالی رسانه را به دیدن برنامه‌های شبکه مستند در ایام نوروز دعوت می کنم.

وی افزود: مخاطبان بسته مستندهای نوروزی را به تماشا بنشینند و آن را با برنامه‌های گذشته این شبکه مقایسه و تغییرات را نیز به ما منعکس کنند. 
    
مدیر شبکه مستند، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین حیات وحش را از جمله موضوعات درنظر گرفته برای ایام آغازین سال برشمرد و گفت: مجموعه های «رو به زندگی» به کارگردانی بابک بهداد، «عمو اوغلی» ساخته علی جلالی، «هنر دستان» به کارگردانی علی نجف پور، «ماریا» ساخته مهدی بمانی، «سپیدار» و «عیدانه» آثار هوشنگ میرزایی، «میراث ایران» به کارگردانی پژمان مظاهری پور، «ترین ها» به تهیه کنندگی سیدرامین موسوی ملکی، «نقش جان» ساخته رضا رشیدیان، «دسترنج» اثر مجتبی شاهسوند، «روستای سرخ» به کارگردانی محمدرضا احمدی، «هیجان» به تهیه کنندگی بهرور مفید و «همسفر» ساخته محمد مقنی باشی جزو آثاری هستند که فرصت رونمایی از آن‌ها وجود نداشت و در ایام نوروز روی آنتن می رود. 

مدیر شبکه مستند افزود: مستندی درباره حواشی فوتبال ایران و آمریکا به کارگردانی زنده یاد ابراهیم اصغرزاده نیز برای پخش در دهم فروردین در نظر گرفته شده است، همچنین چهار قسمت جدید از مجموعه «تاریخ شفاهی ایران» نیز در هفته دوم نوروز روی آنتن می رود.

{$sepehr_media_1426320_400_300}

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس