عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: بعضی می‌گویند خادم باید مشکلات خود را با وزیر ورزش مطرح می‌کرد، اما دیگر کارد به استخوان رسیده بود.

به گزارش مشرق،رحیم علی‌آبادی درباره انتقادات صورت گرفته از نامه رسول خادم به رئیس جمهور گفت: بعضی می‌گویند خادم باید مشکلات خود را با وزیر ورزش مطرح می‌کرد، اما دیگر کارد به استخوان رسیده بود و خادم ناچار شد آبروی خود را وسط گذاشته و مستقیما مشکلاتش را با رئیس جمهور مطرح کند.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: نباید خودزنی کرد و با مطرح کردن مسائل دیگر و سیاسی‌بازی، ورزش ایران را در آستانه المپیک از کسب چندین مدال خوش‌رنگ محروم کرد. باید بدانیم این مسئله فردگرایی نیست بلکه مسئله اهتزاز پرچم یک ملت بزرگ است و همه باید برای سربلندی ایران تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در فاصله کوتاه باقیمانده تا المپیک باید توجه بسیار ویژه‌ای به قهرمانان خود داشته باشیم و آنها را تنها نگذاریم. اگر ما در ورزش موفق باشیم، جوانان ما انگیزه می‌گیرند و جامعه پویا می‌شود و رشد می‌کند که هزینه کردن در این راه یکی از بهترین و کم خرج‌ترین راه‌ها برای این اهداف است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌ها نباید عجولانه باشد و مسئله را نباید به سیاست و سیاست بازی ربط داد. اگر ورزش ما رشد کند، جامعه پویا می‌شود و شادی به آحاد جامعه تزریق خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس