کد خبر 545503
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با هشدار نسبت به خرید اینترنتی بلیت هواپیما از سایتهای غیرمجاز گفت: خرید بلیت اینترنتی فقط از طریق سایت ایرلاین‌های فعال مجاز است و سایر سایتهای فروش اینترنتی بلیت مورد تایید نیست.

به گزارش مشرق،  رضا جعفرزاده با اشاره به ضرورت اجرای دستورالعمل حقوق مسافر توسط شرکت های هواپیمایی اظهار کرد:‌ سازمان هواپیمایی کشوری ملاک عملکرد شرکت های هواپیمایی را رعایت حقوق مسافران و جلب رضایت آنها می‌داند.

وی با بیان این‌که اکیپهای نظارتی در ایام نوروز افزایش می‌یابد، تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای نظارت‌های دقیق بر فروش بلیت هواپیما به خصوص در ایام پیک سفر که تقاضا بیشتر است، تلاش می‌کند بررسیهای جامعی داشته و برای جلب رضایت مسافران تمام تمهیدات خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به این‌که خرید بلیت اینترنتی فقز از طریق سایت ایرلاین‌های فعال مجاز است، ادامه داد: همچنین شرکت های هواپیمایی ملزم هستند جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، نسبت به اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف، مسافران را از وضعیت تاخیرات احتمالی و یا کنسلی پرواز مطلع کنند. ایرلاینها باید به منظور سهولت دسترسی نرخهای بلیط پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخهای آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی شرکت هواپیمایی مربوطه و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اختیار مشتریان قرار دهند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرائی شدن توصیه های دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در امر اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی‌ها همواره متقاضیان را از خرید بلیت هواپیما از مراکز غیر معتبر منع کرده و از درج نرخ بلیت و داشتن لوگوی شرکت اطمینان حاصل کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از متقاضیان خرید بلیت هواپیما خواست؛ نسبت به تهیه بلیت هواپیما از مراکز و سایت های غیر مجاز خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش بلیت خارج از نرخ ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی از سوی دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری که لیست دفاتر مجاز بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir، قابل مشاهده است می توانند با شماره تلفن های 61022355 دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت سازمان هواپیمایی کشوری تماس گرفته تا نسبت به برخورد با آنها اقدام شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس