رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از وجود مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در برخی از یگان‌های ارتش خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیداری که صبح امروز سربازان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با وی داشتند، پیشرفت و توسعه کشور را مرهون حضور و تلاش جوانان انقلابی و مومن در عرصه‌های گوناگون دانست و خاطرنشان کرد: اکنون ایران اسلامی الگوی برتر در میان کشورهای جهان اسلام است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ضرورت الگوسازی برای نسل جوان کشور در همه عرصه ها، تصریح کرد: همانگونه که معظم له نیز تأکید دارند باید توجه ویژه ای به نسل جوان داشت چرا که جوانان با اهداف بلند پروازانه خود در ترسیم افق آینده کشور تأثیر گذار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش دوران سربازی را بهترین آزمون برای جوانان دانست و تصریح کرد: دوران سربازی انسان را آبدیده می‌کند و این دوران فرصت مغتنمی برای آماده شدن به منظور حضور درعرصه های گوناگون پیشرفت و توسعه کشور است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه قدر دوران جوانانی خود را بدانید،خطالب به سربازان تأکید کرد: نه تنها در دوران جوانی بلکه در طول زندگی خود هرگز احترام به پدر و مادر را فراموش نکنید.

وی سپس از وجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای در برخی از یکان های ارتش خبر داد و افزود: سربازان فاقد دیپلم می توانند ضمن گذراندن دوران سربازی خود در ارتش، با حضور در مراکز آموزشی پیش بینی شده، دیپلم فنی و حرفه ای دریافت کنند.

در پایان این دیدار جمعی از سربازان و تیم های برتر مسابقات ورزشی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایام الله دهه مبارک فجر، تقدیر شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    مگر ارتش مسؤل آموزشهای فنی و حرف ای است - اصلا دوست گرامی شما تعریف سرباز از نگاه قانون را خونده ای - سرباز تحت السلام در مفهوم دفاع می گنجد - از طرفی به عبارت خدمت شباروزی 24 ساعته در واحدهای ارتش در 6 ماه خدمت با 8 ساعت می شود معادل 2 سال لذا لطف کنید بجای دو سال 6سال از سرباز خدمت نکشید
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    فرموده اند: نماینده ولی‌فقیه در ارتش دوران سربازی را بهترین آزمون برای جوانان دانست و تصریح کرد: دوران سربازی انسان را آبدیده می‌کند و این دوران فرصت مغتنمی برای آماده شدن به منظور حضور درعرصه های گوناگون پیشرفت و توسعه کشور است. 1- بنده به عنوان کسی که 2 سال از عمرم را در یکی از یگان های ارتش به سر برده ام سخنان او را 100 درصد رد می کنم. به عنوان یک لیسانس وظیفه باید از ایشان بپرسم که هر آزمونی یک نتیجه و پاداشی دارد، نتیجه و پاداش این آزمون چیست؟ اصلا این آزمون را چه کسی و با چه مقصدی طراحی کرده؟ اصلا آزمون بدون نتیجه و دستاورد مگر معنی می دهد؟ 2- ایشان فرموده اند:« دوران سربازی انسان را آبدیده می کند»!! از ایشان می پرسم که مثلا پنی سیلین دارویی بسیار مفید است که بیماری را درمان می کند اما آیا در حالت غیر بیماری نیز می توان به همین استناد کرد و دائم و به همه کگس پنی سیلین تزریق کرد؟ حتی با وجود سودمند بودن نمی توان به همه کس پنی سیلین زد! پس چطور گمان می کند هر کس دارای نرینگی بود نیازمند گذراندن دوره بطالت سربازی است تا آبدیده شود؟ آیا همه جوانان پیش از خدمت آب نیدیده بودند و همه باید آبدیده شوند؟ تکلیف آنهایی که نیازی به آبدیدگی ندارند چیست؟ 3- «این دوران فرصت مغتنمی برای آماده شدن به منظور حضور درعرصه های گوناگون پیشرفت و توسعه کشور است» ای کاش فقط یک بار شاهد مثلا و دلایل خود را برای این گونه سخنان بیان بدارند که چگونه جوان لیسانسی که باید در جامعه کار کند و پی تشکیل خانواده باشد، با دو سال قفل شدن در پادگان تمام استعداد و توانایی هایش سوخته می شود با سربازی برای حضور در عرصه های گوناگون پیشرفت!! آماده می شود!؟ چگونه کسی که دو سال از عمرش را باخته می تواند در پیشرفت مملکت موثر باشد؟ به خدا که ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس