کد خبر 545479
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

پیشکسوت های پرسپولیس موفق شدند استقلال را شکست دهند.

به گزارش مشرق، در دیدار دوستانه پیشکسوت های پرسپولیس و استقلال، در حالی که آبی ها 4 بر یک جلو بودند در نهایت بازنده شدند. علیرضا اکبرپور پیشکسوت آبی ها می گوید پرسپولیسی ها سر آنها کلاه گذاشتند و برنده این بازی شدند.

او در این باره توضیح می دهد: «قرار بود بازی مساوی شود ولی پرسپولیسی ها سر حرف شان نماندند. ما 4 بر یک جلو بودیم که مربی پرسپولیس جلو آمد و گفت برا اینکه بازی یادبود یک شهید است، مساوی شود. بعد من، هاشم حیدری و پرورش خواه و بقیه بیرون آمدیم و آن هایی که پای خراب داشتند مثل شاهین بیانی، حیدرخان و نعلچگر وارد زمین شدند و باز هم نمی توانستند به ما گل بزنند. باور کنید شاهین بیانی توپ را قل می داد که گل بزنند ولی آنها با بزیک و انتظاری و خان محمدی و جمشیدی نمی توانستند گل بزنند.»

اکبرپور با ناراحتی ادامه می دهد: «اگر بازی را به شکل عادی برگزار می کردند، ما 10، 20 تا گل به آنها می زدیم ولی نگذاشتند و دقیقه آخر بازی فرشاد پیوس یک گل زد و 5 بر 4 شدیم. اگر سرمربی ما اصرار نمی کرد این اتفاق نمی افتاد. من می دانستم که پرسپولیسی ها به حرف شان پایبند نیستند و درس عبرتی شد برای خودمان.»

هاشم حیدری، دیگر پیشکسوت استقلال می گوید پیشکسوت های پرسپولیس نباید آنها را می بردند چون قول و قرارشان این نبود.

حیدری درباره علت ناراحتی شان توضیح می دهد: «قبل از بازی با پرسپولیسی ها قرار گذاشته بودیم بازی مساوی شود. خود من دو گل به این تیم زدم و 4 بر یک جلو افتادیم اما تعویضم کردند تا پرسپولیس گل های خورده را جبران کند. وقتی 4 بر 4 مساوی شدیم فکر کردیم کار تمام می شود اما پرسپولیسی ها رعایت نکردند و گل پنجم را هم زدند تا برنده شوند.»

او ادامه می دهد: «قرار بود مساوی کنیم نه اینکه آنها گل برتری را بزنند. اگر این طور بود که ما وقتی با 4 گل جلو بودیم، بیشتر هم می زدیم.»

در این بین فرشاد پیوس همان بازیکنی است که در دیدار خیریه پیشکسوت های استقلال و پرسپولیس گل برتری قرمزها را زد و باعث برنده شدن تیمش شد. فرشاد پیوس اما از این اتفاقات کاملا بی خبر است و می گوید: «به خدا من نمی دانم آنها با چه کسی قول و قرار گذاشته بودند. من اصلا خبر ندارم.»

اکبرپور پیشکسوت استقلال گفته بود آنها با سرمربی قرمزها چنین قول و قراری گذاشتند. پیوس در این باره توضیح می دهد: «پس با آقای مرتضی فنونی زاده حرف زده اند. من اصلا در جریان نیستم که چه حرف هایی بین آنها رد و بدل شده است.

بهتر است شما هم با آقای فنونی زاده حرف بزنید. ولی واقعا من که در زمین بودم، از این مسئله خبر نداشتم.» پیوس با خنده می گوید: «عجب بدبختی داریم!»




منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • فرشاد ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    آقا فرشاد ناراحت نشو این کیسه کشها همیشه اینجوری هستند باید با یک بهانه باخت توجیه کنند زرششککککککککککککککککککککک
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    استقلالی ها استاد دبه هستند
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس