کد خبر 544944
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

تهیه‌کننده سریال «دودکش ۲» گفت: اولین قسمت این مجموعه تلویزیونی ۲۸ اسفند به روی آنتن می‌رود و تصویربرداری نیز تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، «سیدمحمود رضوی» تهیه کننده سریال «دودکش2» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایمان تا پایان تعطیلات نوروزی در حال ضبط سریال خواهیم بود.بازیگران جدید نداریم و همه بازیگران اصلی انتخاب و مقابل دوربین رفته‌اند.

وی درباره زمان پخش این سریال ادامه داد: این احتمال می‌رود که در تاریخ 28 اسفند ماه اولین قسمت‌مان بروی آنتن رود و ساعت پخش نیز 22 تا 22:15 است.تدوین را نیز به صورت همزمان پیش رفتیم و شش قسمت کامل تدوین شده است و الان مشغول ضبط قسمت یازده هستیم.

تهیه کننده سریال «پرده نشین» افزود: تا به حال و در شرایط مالی موجود،با کمک‌های دوستان در سازمان صدا و سیما پیش رفتیم و بخش دیگری از آن مدیون بچه‌هایی است که در این راه با ما همکاری و همراهی کرده‌اند، از طرفی حضور گروه در این زمینه بی‌تاثیر نیست. گروهی که ما در حال حاضر از حضورشان بهره می‌بریم تا الان توانسته همه این موارد را مدیریت کند.

وی افزود:اگر قرار باشد ما به عوامل بگوییم هر روزی که از طرف سازمان پولمان را دریافت کردیم،همان روز نیز پول شما را می‌دهیم و اگر هم پولی دریافت نکردیم پول شما را نمی‌دهیم، شرایط را برای عوامل سخت‌تر خواهیم کرد. در این مدیریت فضا که توسط ما صورت می‌گیرد،مدیران سازمان نیز پشتیبان ما هستند و تا الان نیز خدا را شکر مشکل خاصی نداشتیم.

رضوی درباره تغییر نام سریال نیز گفت:‌ از همان روزی که کار کلید خورد نام «دودکش2» و حتی «فروشگاه بزرگ» نام موقتی بود و قرار بود تا تغییر کند.منکر این نیستم که اسم سریال برایمان برند نبوده،اما نظر مسئولین سازمان نیز برایمان مهم است که گفته‌اند همان نام قدیمی دودکش نباشد و بزودی مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس، سریال «دودکش2» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در حال تولید برای پخش در ایام نوروز از شبکه یک است. در این سریال بازیگرانی چون: هومن برق نورد،بهنام تشکر،نگار عابدی،سیما تیرانداز،مجید یاسر،محمدرضا شیرخانلو و ... به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس