کد خبر 544539
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

محرومیت سنگینی که کمیته انضباطی فیفا دو سال پیش برای مهاجم بارسلونا در نظر گرفت سرانجام به پایان رسید.

به گزارش مشرق، مارکا نوشت: دو سال دوری لوئیز سوارز از تیم ملی اروگوئه سرانجام به پایان رسید و او بار دیگر برای یک بازی رسمی به اردوی تیم ملی کشورش فراخوانده شد.

سوارز تابستان دو سال پیش به دلیل گاز گرفتن کتف جورجو کیه‌لینی در بازی تیم‌های ملی اروگوئه و ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 چهار ماه از انجام بازی‌های رسمی در تمام رده‌‌ها و همراهی تیم ملی اروگوئه در 9 بازی رسمی محروم شد و از آن زمان تا کنون بازی‌هایی مهمی در کوپا آمه‌ریکای سال 2015 و نیز چهار دور اول دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را از دست داد.

اکنون محرومیت سوارز به پایان رسیده و نام او در فهرست 28 نفره تیم ملی اروگوئه برای بازی 25 مارس (پنجم فروردین) برابر برزیل و نیز بازی برابر پرو که چهار روز بعد برگزار می‌شود، قرار گرفته است.

علاوه بر سوارز که در اوج آمادگی قرار دارد و این فصل برای بارسلونا خوب گلزنی کرده است، تیم ملی اروگوئه تحت‌هدایت اسکار تابارس برای بازی‌های دور پنجم و ششم انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی دو بازیکن تازه‌وار دیگر دارد که یکی از آنها دیه‌گو لاکسالت از جنواست و دیگری گی‌یرمو وارلا از منچستریونایتد.

تیم ملی اروگوئه در چهار بازی نخست خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در آمریکای جنوبی بدون حضور سوارز، سه پیروزی و یک شکست داشته و اکنون با 9 امتیاز پایین‌تر از اکوادور در رده دوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس