کد خبر 544292
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

صنعت سینما به دنبال تولید درامی شرح حال گونه در باره دوران جوانی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکاست. این دومین فیلمی است که طی یک سال اخیر در ارتباط با اوبامای جوان ساخته می شود.

به گزارش مشرق، نام فیلم تازه «بری» است و داستان آن به دورانی می پردازد که اوبامای جوان در شهر نیویورک در دانشگاه تحصیل می کرد. برای بازی در نقش اوبامای دانشجو، بازیگر تازه واردی به نام دیون ترول انتخاب شده است. یکی از دلایل اصلی انتخاب ترول، شباهت زیاد او به دوران جوانی باراک اوباما است. در آن دوران اوباما در دانشگاه کلمبیا در رشته علوم سیاسی تحصیل و اولین فعالیت های سیاسی و اجتماعی اش را آغاز کرد. از آن جا که اوباما همسر آینده اش میشل را در سال 1989 ملاقات کرد و داستان فیلم در زمانی قبل از آن اتفاق می افتد، خبری از میشل اوباما در «بری» نیست!

ویکرام گاندی که در کارنامه اش چند مستند دارد، «بری» را براساس فیلم نامه ای از آدام مانسباخ کارگردانی خواهد کرد. کلید فیلم برداری این درام اجتماعی اواسط ماه آوریل زده خواهد شد. قرار است این فیلم تا قبل از پایان حضور اوباما در کاخ سفید، آماده نمایش عمومی شود. اوباما تا 322 روز دیگر مهمان کاخ سفید است.


منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس