معاون رئیس پلیس دبی در جدیدترین حمله لفظی به ایران، خواستار اخراج تمام ایرانی‌های ساکن امارات شد.

به گزارش مشرق، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس دبی و نزدیک به «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی در ادامه جنجال‌آفرینی خود در شبکه‌ اجتماعی توئیتر خواستار اخراج ایرانی‌ها از امارات شد.

خلفان در صفحه توئیتر خود اعلام کرد طی سه سال باید از تمام ایرانی‌های که در دبی کار می‌کنند و کاری تجاری دارند، بخواهیم که امارات را ترک کنند و مجوز تجاری آنها لغو شود؛ فرزندان ما به باز کردن مغازه‌های تجاری به جای ایرانی‌ها  بیشتر نیاز دارند تا ایرانی‌ها.

وی تاکید کرد تا زمانی که ایران و حزب‌الله به ادعای وی در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس مداخله می‌کنند، این کشورها دست‌بسته نخواهند نشست.

خلفان مدعی شد: احترام ما به ایرانی ها زیاد است اما با کمال تاسف خیری در آنها نیست.

وی سپس خواهان تحریم کالاهای ایرانی توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس شد و کشورهای مذکور را تشویق به این کار کرد.

این درخواست مقام اماراتی در پی تشدید فضای ضد ایرانی و ضد حزب‌الله است که عربستان به همراه دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه تهران به راه‌ انداخته‌اند.

سیاست عربستان علیه ایران پس از مرگ «عبدالله بن عبدالعزیز» و «امضای توافق هسته‌ای» میان ایران و شش کشور موسوم به گروه «1+5» تشدید شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • abbas ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    دوبی از صدقه سری ایران به این شکل در اومده
  • سعید ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    پس خاک بر سر ما ایرانی ها
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    مسئولان پاشن صبح شده ! امارات رو ورشکست کنیم : 1 . احداث بندر کاوه و پمپ سوخت کشتی ها در جزیره قشم و پل خلیج فارس تا قشم با جاده و راه آهن به سرزمین اصلی وصل بشه بدین ترتیب بندر جبل علی امارات به بندری محلی تبدیل خواهد شد و دیگه پولامون غیرمستقیم نمی ره برا کشتار مردم یمن و شرارات های امارات ، با این حال روند ساخت عدد قرن های آتی رو نشون می ده ! 2 . سرمایه گذاران ایرانی در امارات رو با مشوق ها به داخل جذب کنیم . 3 . این همه جزیره و خط ساحلی داریم همین جوری ول کردیمشون !! به گردشگری برسید مردم کمتر و کمتر به امارات برن .
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    كجايي مشرق كه اين اماراتي ها ميان تو ايران سر ايراني ها رو كلاه ميزارن و از قبل إيراني ها وام ميگيرن و از ايران پول خارج ميكنن
  • محسن ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    يعنى اينکه ما خودمون چقدر دربالابردن اين پابرهنه هاى چهل سال پيش اثر گذاربوديم الان بايد اينطور جواب بشنويم ببخشيد واقعا خاک بر سرما ! يعنى اين کشور با اينهمه پهناورى وداشتن سواحل زياد وتجار کاربلد اينطور بايد لنگ اينها باشيم
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    الكى شلوغش نكنيد دوستان با اينكه منكر سرمايه گذارى ايرانيان در امارات نيستم ولى بد نيست بدانيد فقط دو و سه دهم درصد كل سرمايه گذارى خارجى امارات و اونهم بر خلاف سرمايه داران عظيم چينى و هندى و اروپايى نه در بخش توليدو نفت و ... بلكه بيشتر در بخش دلالى مسكن و خودرو ميباشد در ثانى در زمان تحريمها همين بندر دوبى با اينكه ميدونم هزينه ها ناچارا بيشتر ميشد ولى يگانه راه تجارت ايران با دنياى خارج و در حقيقت دور زدن تحريمها بودو در دنياى واقعيت هم حرف اول را سرمايه و امكانات و مديريت ميزند نه صرف پهناور بودن و قدمت و لاف و گزاف...
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس