کد خبر 543841
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

سرمربی لسترسیتی به احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال ایتالیا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اسکای اسپورتس نوشت: لسترسیتی با هدایت کلودیو رانیری، فصلی رویایی را در رقابت های لیگ برتر انگلیس پشت سر می گذارد. این تیم تا قبل از شروع فصل یکی از نامزدهای سقوط به لیگ پایین تر بود اما اکنون با نتایج درخشانی که به دست آورده، در صدر جدول رده بندی قرار دارد و از شانس های اصلی قهرمانی است.

هدایت این تیم انگلیسی را کلودیو رانیری بر عهده دارد. طبیعی است که با توجه به عملکرد درخشان رانیری، این مربی ایتالیایی پیشنهادهای زیادی داشته باشد. یکی از تیم های که خبرهای زیاد درباره احتمال پیوستن رانیری به آن به گوش می رسد، تیم ملی فوتبال ایتالیا است.

با توجه به احتمال زیاد جدایی آنتونیو کونته از لاجوردی‌پوشان و پیوستن این مربی بزرگ به چلسی، خبرهای زیادی درباره مربیگری رانیری در تیم ملی ایتالیا بعد از یورو 2016 به گوش می رسد.

این مربی سرشناس ایتالیایی در واکنش به این موضوع گفت: برای من افتخار خواهد بود که بتوانم هدایت تیم ملی کشورم را بر عهده بگیرم اما همه آنچه که در رسانه ها آمده، دروغ و شایعه است. هیچ توافقی با سران فدراسیون فوتبال ایتالیا نداشتم. در شرایط کنونی، تنها به لسترسیتی فکر می کنم. به هر حال باید این را بگویم که تجربه خوبی در مربیگری ملی ندارم.

رانیری در سال 2014 بعد از جام جهانی برزیل به عنوان سرمربی تیم ملی یونان انتخاب شد اما تجربه بسیار تلخی در این تیم داشت و نتوانست جواز صعود به یورو 2016 را بدست آورد تا جایی که در خانه بربار جزایر فارو تن به شکست داد و نتوانست از گروهی که تیم های چون ایرلند، رومانی، فنلاند و جزایر فارو در آن حضور داشتند به دور بعد صعود کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس