کد خبر 543770
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

سرمربی رم بعد از پیروزی ارزشمندی که تیمش برابر فیورنتینا بدست آورد، به ستایش از ستاره مصری تیمش پرداخت.

به گزارش مشرق، نتایج درخشان رم با هدایت لوچیانو اسپالتی در رقابت های سری A ادامه دارد. این تیم در حساس ترین بازی هفته بیست و هشتم در ورزشگاه خانگی خود از فیورنتینا پذیرایی کرد و موفق شد با درخشش ستاره مصری خود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد تا به تنهایی در رده سوم جدول رده بندی جای کرد و شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

ستاره رم در این دیدار محمد صلاح بود که دو گل به ثمر رساند تا ستایش سرمربی تیم خود را به دنبال داشته باشد. اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: صلاح یک ویرانگر است. بهترین عملکرد او زمانی است که تیم مقابل در حال حمله کردن است و صلاح با سرعت بسیار بالایی که دارد که می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.

او ادامه داد: صلاح فصل قبل هم با فیورنتینا بازیکم قوی و خوبی بود. او تکنیک بالایی دارد و توان مالکیت حفظ توپ بسیار خوبی دارد. او نسبت به فصل قبل پیشرفت زیادی داشته است و خوشحالم که چنین بازیکن توانایی را در ترکیب تیم خود می بینم.

سرمربی رم درباره بازی هم گفت: بازی بسیار خوبی بود. فیورنتینا در فصل جاری نتایج درخشانی بدست آورده بود و بازی کردن برابر این تیم اصلا آسان نبود اما خوشبختانه با اقتدار بازی کردیم و شایسته کسب این پیروزی پر گل هم بودیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار هم به پیروزی رسیدیم و الان باید به دیدار حساس برابر رئال مادرید فکر کنیم.

رم با پیروزی در این دیدار، 56 امتیازی شد و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس