عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید عوامل شبکه تخریب نیروهای انقلابی مجلس خبرگان رهبری را شناسایی و مجازات کند، گفت: افرادی در داخل با انگشت اشاره آمریکایی‌ها فعالیت می‌کنند.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، در واکنش به تلاش جبهه ضدانقلاب برای جلوگیری از راهیابی نیروهای انقلاب به مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات به جهت اهمیت نقش شبکه‌های مجازی در فضای اجتماعی دشمنان ملت ما به ویژه کشورهای استکباری به خصوص آمریکایی‌ها روی این شبکه‌های مجازی برنامه‌ریزی وسیعی انجام داده و سعی کردند با یارگیری در داخل کشور، اهداف خودشان را دنبال کنند.

وی افزود: ما اسناد و مدارکی داریم که نشان می‌دهد فعالیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مستقیماً توسط آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی شده و آنان این شبکه تخریب را مدیریت می‌کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: این شبکه تخریب تلاش کرد نیروهای مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار را هم در مجلس خبرگان رهبری و هم در مجلس شورای اسلامی تخریب کند و مانع رأی‌آوری آنها شود، به همین جهت دیدیم که بوق تبلیغاتی استعمار کهنه و روباه پیر دقیقاً این خط تخریب را دنبال کردند و با تبلیغات رسانه‌ای که به راه انداختند، تلاش کردند تقویت‌کننده فعالیت آمریکایی‌ها باشند.

وی تصریح کرد: اگر چه ملت ایران با هوشمندی توطئه دشمنان را نقش بر آب و خنثی کردند، اما این طرح تخریب و سیاه‌نمایی علیه نیروهای انقلاب کاملاً آمریکایی بود و آنان این خط را دنبال می‌کردند، اسناد و مدارک آن هم موجود است.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه به همراه دستگاه‌های امنیتی باید عوامل این شبکه تخریب را شناسایی کنند و به سزای اعمالشان برسانند تا در داخل کشور کسانی با انگشت اشاره آمریکایی‌ها فعالیت نکنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    شناسایی نمی خواد ، اظهر من الشمس است که چه کسی تخریب می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس