کد خبر 543400
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

نشریه اسپورت، چاپ بارسلونا امروز گزارشی ویژه از بوسکتس منتشر کرده و از نارضایتی او نسبت به خلف وعده مدیریت باشگاه بارسلونا خبر داده است.

به گزارش مشرق، یکی از درگیری های فکری این هفته های مدیران بارسلونا تمدید قرارداد با نیمار و بوسکتس است. جوزپ بارتومئو، مدیر بارسلونا، چندی پیش در ملاقلات با بوسکتس به وی وعده داده بود که خیلی زود و پیش از پایان فصل، قرارداد وی را تمدید خواهد کرد اما کمی بعد خبر رسید که بارسلونا تا پیش از پایان فصل جاری قصد تمدید قرارداد با هیچ بازیکنی را ندارد.

مشکل اصلی بارسلونا تامین منابع مالی و اعتبار لازم برای این منظور است . این باشگاه هنوز با اسپانسرهای پیراهن خود تمدید قرارداد نکرده و در حال چانه زنی بر سر این مساله با نایکی و هواپیمایی قطر است.

بوسکتس پس از اطلاع از این مساله، از خلف وعده بارتومئو به شدت ابراز نارضایتی کرده و به باشگاه خبر داده است که تکلیف تمدید قرارداد وی را هر چه زودتر مشخص کنند. پیشنهاد مالی بوسکتس به نحوی است که در صورت پذیرش، او به باارزش تریم بازیکن بارسا پس از مسی و نیمار بدل خواهد شد. قرار است به زودی جلسه ای با هافبک ارزشمند بارسلونا برگزار شده و تکلیف این مساله روشن شود.

بوسکتس از پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و منچسترسیتی پیشنهاداتی بسیار خوب دریافت کرده و این احتمال وجود دارد که در صورت به بن بست رسیدن گفتگوها، او پس از سال ها از باشگاه محبوبش جدا شود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس