کد خبر 542808
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

ستاره آرژانتینی در گفت‌وگو با یک نشریه آرژانتینی به صحبت در مورد اولویت‌هایش در فوتبال پرداخت.

به گزارش مشرق، گرافیکو آرژانتین نوشت: لیونل مسی بعد از روزهای سختی که با بارسلونا پشت سرگذاشت توانست دوباره به اوج برسد. این ستاره آرژانتینی فصل قبل بهترین بازی‌ها را برای آبی اناری ها به نمایش گذاشت و با این تیم سه‌گانه را بدست آورد و در نهایت هم به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

مسی در فصل جاری هم شرایط خوبی دارد و این شانس را دارد که یک بار دیگر سه گانه را کسب کند. او در گفت و گویی که با مجله گرافیکو آرژانتین داشت، درباره اولویت خود در فوتبال سخن به میان آورد و گفت: اولویت من بالا بردن جام های مختلف با بارسلونا و تیم ملی فوتبال آرژانتین است و بعد از به گل زدن فکر می کنم. برای من قهرمانی مهم تر از گلزنی است.

مسی در ادامه سخنانش از رابطه خوبش با نیمار و لوییس سوارس سخن به میان آورد و گفت: رابطه بسیار خوبی با هم داریم. خوشبختانه بازی‌های درخشانی را به نمایش می گذاریم و مهم ترین وظیفه‌مان این است که به تیم کمک کنیم.

او درباره کریستیانو رونالدو گفت: به رونالدو احترام می گذارم. او بسیار رقابتی است و در فوتبال چیزی بزرگتر از این وجود ندارد.

بهترین بازیکن جهان در سال 2015 در پایان سخنانش گفت: آرزویم این است که بتوانم در تیم ملی فوتبال آرژانتین هم مانند بارسلونا بدرخشم و جام های زیادی بدست آورم. چه بسا به لیگ فوتبال آرژانتین بازگردم اما الان به بازگشت فکر نمی کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس