کد خبر 542051
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: احکام مطالبات بازیکنان مرتب به باشگاه می‌آید ولی ما اجازه نمی‌دهیم امتیازی از پرسپولیس کسر شود.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر طاهری بعد از نشست مشترک خود با افشارزاده،‌ مهدی تاج و مسئولان سازمان لیگ در خصوص این جلسه، اظهار داشت: فعلاً تصمیم خاصی گرفته نشده است و فقط این جلسه مربوط به مشورت بود. ما با هم صحبت کردیم که ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً شما از نحوه قیمت بلیت‌ها راضی هستید،‌گفت: من بیانیه‌ای نوشته‌ام و قرار است به باشگاه بروم و به همه هواداران اطلاع بدهیم که چگونه از طریق سامانه وارد شوند. ما هر روز می‌خواهیم خدمات را برای ورود مردم به ورزشگاه‌ها توسعه بدهیم.

طاهری در خصوص تمدید قرارداد برانکو و صحبت‌هایی که پیرامون وی در این روزها مطرح می‌شود، گفت: ما برنامه بلندمدت برای فوتبال داریم و مطمئناً آقای برانکو نقش مهم و مؤثری در این برنامه‌های بلندمدت ما خواهد داشت. آیا جواب سؤالتان را گرفتید؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود برانکو از حالا برای فصل بعد به باشگاه لیست داده است، گفت: طبیعتاً هر مربی برای خود مربی دارد و دوست دارد آماده‌سازی تیمش قبل از فصل به اتمام برسد. همه مربیان به بحث ساخته شدن یک بازیکن و نگاهشان به آکادمی برنامه دارند و این مسئله عجیبی نیست.

خبرنگاری گفت: آیا تمرینات پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی منتقل می‌شود که طاهری پاسخ داد ما از ابتدا باید زیرساخت‌ها را آماده کنیم و بعد در این مورد تصمیم بگیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بدهی این باشگاه به دو مربی خارجی دردسرساز می‌شود،‌ گفت: فقط این دو نفر نیستند بلکه احکام یکی یکی می‌آیند و همین مسئله کار را برای ما سخت کرده است. من فقط نشست خبری می‌گذارم و به همه اعلام می‌کنم که این احکام چگونه به باشگاه می‌رسد.

وی در خصوص اینکه آیا نمی‌ترسید از پرسپولیس امتیاز کسب شود،‌گفت: مطمئناً اجازه نمی‌دهیم امتیازی از پرسپولیس کم شود ولی هواداران نقش مهمی در کمک به باشگاه خواهند داشت که فردا این موضوع را اعلام می‌کنم.

طاهری در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ قرار نیست مثل استقلال که بخش کوچکی از پول لاوره را از سازمان لیگ گرفت به پرسپولیس هم کمک کند، گفت: تا ‌آنجا که من می‌دانم استقلال از طریق اسپانسر این هزینه را تأمین کرد ولی اولین و آخرین امید ما بعد از خدا هواداران خواهند بود ان‌شاءالله ‌آ‌نها به کمک ما بیایند تا تأمین وجه کنیم و دردسر جریمه و کسر امتیاز را نداشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارنظر مظلومی مبنی بر چرخش داوری‌ها به سمت دیگر، گفت: من در خصوص هیچ عزیزی صحبت نمی‌کنم و این رویه کاری من است.

طاهری در خصوص اینکه آیا قرار است پرسپولیسی‌ها بیش از 10 درصد به هواداران تراکتورسازی اختصاص بدهند، گفت: ما همان 10 درصد را اختصاص داده‌ایم و انتظار داریم هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و آن قسمت را پر کنند.

خبرنگاری گفت شما که از بیخ و بن اعتصاب در پرسپولیس را تکذیب کرده‌اید ولی آیا قرار نیست با عوامل این موضوع برخورد کنید که طاهری پاسخ داد اصلاً چنین عواملی وجود ندارد و شما هم به این مسائل دامن نزنید. مسائل خانوادگی در باشگاه حل می‌شود و ‌آن روزها قرار بود من به تمرین بروم که این اتفاق رخ نداد و از بازیکنان خواستم به محل باشگاه بیایند. اصلاً‌ اعتصابی در کار نبود و حالا هم می‌بینید بازیکنان تمرین می‌کنند و مشکلی ندارند.

وی در خصوص اینکه آیا بعد از نشستن کنار هدایتی در ورزشگاه حالا با عابدینی هم در سازمان لیگ آشتی کرده است، گفت: من با هیچ کس اختلافی ندارم و در خدمت همه هستم. ممکن است برخی مواقع اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد ولی مطمئن باشید من با هیچ عزیزی پدرکشتگی ندارم چون خاصیت جلسات همین است که افراد نظراتشان را بیان کنند و ما هم از این گونه جلسات استقبال می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس