کد خبر 541785
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

در ادامه درگیریها میان کردهای عضو گروه "ی پ گ" و تروریستهای تکفیری ارتش آزاد در مناطق حاشیه شمالی استان حلب، روز گذشته یک انبار مهمات کردها با موشک تاو منهدم شد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیریها میان کردهای عضو گروه "ی پ گ" و تروریستهای تکفیری ارتش آزاد در مناطق حاشیه شمالی استان حلب، روز گذشته یک انبار مهمات کردها با موشک تاو منهدم شد.

فیلم/انهدام انبار مهمات کردها توسط ارتش آزاد

بنابر این گزارش، این حمله در محور عملیاتی حاشیه شهر تل رفعت واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه در مجاورت مرز با ترکیه انجام شد که به انهدام یک قبضه توپ 14 میلیمتری و انبار مهمات گروههای کرد منجر گردید. کردهای سوریه از دو هفته پیش با پشتیبانی هوایی بمب افکنهای روسی حملات وسیعی را برای بازپس گیری مناطق تحت اشغال گروههای تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در شمال حلب آغاز کرده اند.

فیلم/انهدام انبار مهمات کردها توسط ارتش آزاد

ارتش سوریه با ارسال منظم تسلیحات و مهمات برای کردها از عملیات نظامی آنها پشتیبانی می کند. ترکیه نیز با ارسال بیش از 5 هزار تروریست به داخل خاک سوریه و گلوله باران شدید مواضع کردهای سوری در خاک سوریه در حال پشتیبانی از ارتش آزاد و القاعده می باشد. دولت ترکیه گروههای کرد سوریه را تروریستی معرفی و بر لزوم نابودی آنها تاکید دارد.

{$sepehr_media_1411330_400_300}

فیلم/انهدام انبار مهمات کردها توسط ارتش آزاد

فیلم/انهدام انبار مهمات کردها توسط ارتش آزاد

{$sepehr_media_1411347_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس