کد خبر 541766
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

با ادامه عملیات نظامی ارتش و نیروهای امنیتی ترکیه در مناطق کرد نشین شرق و جنوب این کشور، ساکنین کرد منطقه دیاربکر با برگزاری تظاهرات های اعتراض آمیز، نسبت به نسل کشی کردهای این کشور توسط دولت ترکیه بشدت اعتراض کردند.

گروه بین الملل مشرق- با ادامه عملیات نظامی ارتش و نیروهای امنیتی ترکیه در مناطق کرد نشین شرق و جنوب این کشور، ساکنین کرد منطقه دیاربکر با برگزاری تظاهرات های اعتراض آمیز، نسبت به نسل کشی کردهای این کشور توسط دولت ترکیه بشدت اعتراض کردند.

ادامه ناآرامی ها در دیاربکر ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، نیروهای پلیس ترکیه با خودروهای آب پاش و پرتاب انبوه گاز اشک آور تلاش کردند تا تظاهرات مردم این کشور را متفرق کنند که به درگیریهای گسترده میان معترضین و آنها منجر شد. ارتش ترکیه طی سه ماه گذشته بیش از 1200 شبه نظامی کرد عضو گروه تروریستی پ.ک.ک را در مناطق کردنشین این کشور به قتل رسانده است.

ادامه ناآرامی ها در دیاربکر ترکیه+عکس

ادامه ناآرامی ها در دیاربکر ترکیه+عکس

ادامه ناآرامی ها در دیاربکر ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی اردوغ خیار
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    نسل کشی کردها؟ احمق جان میدونی دقیقا معنای نسل کشی چیه؟
  • هووم ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    ترکیه از قبل پولهای ملت بینوای ایران چه در زمان جنگ 8 ساله چه در زمان حاتم بخشیهای جناب محمود خان احمدی نژاد به روزگار خوشبختی و سعادت رسید و آنها به ما چه دادند؟نماد گرگهای خاکستری و ملت بینوا در سایه تحریمهای کمر شکن و جنگ 8 ساله ویرانگر هنوز بسیاری از آنها در فقر و فلاکت زندگی می کنند و تازه کلی هم از گرگهای خاکستری فحش و ناسزاهای رکیک می شنوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس