کد خبر 541296
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

بندرعباس - استاندار هرمزگان نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هرمزگان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جاسم جادری بعد از ظهر شنبه از مشارکت ۶۷ درصدی مردم استان هرمزگان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان داشت: بیش از ۷۵۰ هزار نفر از واجدین شرایط رای دادن در هرمزگان در انتخابات هفتم اسفند ماه شرکت کردند و مشارکت نزدیک به ۶۷ درصد را در این انتخابات رقم زدند.

وی با اشاره به نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان، افزود: براساس نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی آقایان حسین هاشمی تختی، احمد مرادی و محمد آشوری با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان منتخب مردم انتخاب شدند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در حوزه انتخابیه میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد نیز آقای سید مصطفی ذوالقدر حائز اکثریت آرا و نماینده منتخب مردم شد.

جادری اضافه کرد: اما در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان آقایان احمد جباری و خالد زمزم نژاد به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز آقای سید روح الله صدرالسادات با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده منتخب مردم هرمزگان انتخاب شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 182 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    چرانمیگید مثلا" فلان نماینده چقدررأی آورده به عدد منظور هست نه درصد و اکثر و بیشتر..
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    مردم شرق هرمزگان هنوز نتیجه انتخابات رو باور ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس