کد خبر 541223
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

فرماندار قزوین گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله علی اسلامی و سپس حجت‌الاسلام مجید تلخابی بیشترین آرا را در حوزه قزوین به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مشرق، سیدعلی موسوی امروز در قزوین در خصوص انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار کرد: شمارش آرا در شهر قزوین به اتمام رسیده و نتایج به استانداری قزوین فرستاده شده است که البته در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله علی اسلامی و سپس حجت‌الاسلام مجید تلخابی بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری 62 درصد از مردم قزوین به پای صندوق‌های رأی رفتند و به کاندیدای منتخب خود رأی دادند.

فرماندار قزوین بیان کرد: افرادی که موفق به حضور در این دو مجلس نشدند باید این مسئله را در نظر داشته باشند که مهم‌ترین موضوع خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

موسوی خاطرنشان کرد: حدود یک درصد از افراد واجد شرایط در استان قزوین رأی اولی بودند که برای نخستین بار می‌توانستند در سرنوشت کشور دخالت کنند.

این مسئول با اشاره به تخلفاتی که از سوی کاندیداها صورت گرفته، تصریح کرد: تقریباً تمام کاندیداهایی که تبلیغ کردند تخلفاتی در زمینه رعایت نکردن اندازه عکس‌های تبلیغاتی و یا چاپ و نصب بنر انجام دادند.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید


آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس